Pukkelpop 2024

CoinPeter

Playlistbediener
22 feb 2024
29
12
Peggy Gou mogen we nu wel definitief schrappen. Speelt in het PKP-weekend op Lowlands, Electric Picnic en een losse show in Londen.

Noah Kahan zou in principe nog kunnen op zondag 18 augustus, maar weet niet of dat heel realistisch is.

Teddy Swims, Kasabian, David Kushner en Sophie-Ellis Bextor lijken mij dan weer wel nog realistisch.
Hij heeft wel zijn Europese shows later die week, dus het kan. Maar kans lijkt me klein dat we Stick Season op Pukkelpop horen.
 

weezers

Playlistbediener
22 feb 2020
12
21
Minder goed nieuws: Kae Tempest naar OLT Rivierenhof. Geen PkP dus...
Iemand die haar../hun nog gehoord heeft live sinds ze non-binair is?
De stem ligt een stuk lager lijkt me. Dat is wel even wennen, maar los daarvan kijk ik wel uit naar een mooie avond in OLT.
 

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
478
257
Op insta stories van StuBru komt je vanavond bij teddy swings het ‘zotste festivalnieuws van de zomer’ te weten…
Rara wat dat gaat zijn
Donderdag headliner? Of meerdere Belgische festivalaankondigingen waaronder Pukkelpop?
 

moensk

Playlistbediener
20 feb 2024
28
19
Donderdag headliner? Of meerdere Belgische festivalaankondigingen waaronder Pukkelpop?
Ik vrees er voor. Ik had hem er heel graag zondag bij gehad, maar hij staat op donderdag 15 augustus al op Cabaret Vert in Frankrijk, vrijdag 16 augustus op Lowlands in Nederland en 17-18 augustus op Electric Picnic in Ierland. Ik acht de kans klein dat hij 4 dagen op rij in 4 verschillende landen zal optreden, dus ik begin meer te denken dat hij niet naar Pukkelpop zal komen.
 

jonveras

Randprogramma
20 mrt 2018
102
66
Op insta stories van StuBru komt je vanavond bij teddy swings het ‘zotste festivalnieuws van de zomer’ te weten…
Rara wat dat gaat zijn
Gaat over het gouden festivalbandje van StuBru. Niets Pukkelpop-gerelateerd dus.
 

b_lars

Gouden Tip
27 jul 2022
258
118
Ze hebben bijna alle namen apart aangekondigd van het vorige pakket, zullen we morgen dan nieuwe namen krijgen?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.015
8.661
Lijkt me een week (of 2) later
De namen die er nu nog bij komen lijken me ook écht nog vooral veel klein grut, dus zie ze dat ook wel redelijk gebundeld delen. En dan nog eens los de donderdagnamen natuurlijk.
 

Tinus101

Dagopener
21 nov 2022
516
584
De namen die er nu nog bij komen lijken me ook écht nog vooral veel klein grut, dus zie ze dat ook wel redelijk gebundeld delen. En dan nog eens los de donderdagnamen natuurlijk.
We moeten (hopelijk) nog een vervanger krijgen voor Denzel Curry en (ook hopelijk) nog een naam voor the Offspring. Stiekeme hoop dat daar nog wat groters bij gaat zitten
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Tinus101

Dagopener
21 nov 2022
516
584
We moeten (hopelijk) nog een vervanger krijgen voor Denzel Curry en (ook hopelijk) nog een naam voor the Offspring. Stiekeme hoop dat daar nog wat groters bij gaat zitten
+ heb even geteld ze moeten nog 5 namen los aankondigen. Vorige keer zat er ook nog meer dan een week tussen de laatste losse aankondiging en het vorige pakketje… maar ik hoop natuurlijk ook gewoon morgen op nieuwe namen
 

Yerko_music

Playlistbediener
11 sep 2023
14
7
+ heb even geteld ze moeten nog 5 namen los aankondigen. Vorige keer zat er ook nog meer dan een week tussen de laatste losse aankondiging en het vorige pakketje… maar ik hoop natuurlijk ook gewoon morgen op nieuwe namen
6 op de main en 8 in de marquee (inclusief vervanging denzel curry)
 

moensk

Playlistbediener
20 feb 2024
28
19
Ad Infinitum speelt 2 festivals in de week van Pukkelpop (volgens de beschrijving van hun nieuwste single op Youtube). Graspop heeft ze laten schieten dus komaan Pukkelpop, haal ze binnen 🤞😀
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken