Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Iemand die haar../hun nog gehoord heeft live sinds ze non-binair is?
De stem ligt een stuk lager lijkt me. Dat is wel even wennen, maar los daarvan kijk ik wel uit naar een mooie avond in OLT.
Ik vrees er voor. Ik had hem er heel graag zondag bij gehad, maar hij staat op donderdag 15 augustus al op Cabaret Vert in Frankrijk, vrijdag 16 augustus op Lowlands in Nederland en 17-18 augustus op Electric Picnic in Ierland. Ik acht de kans klein dat hij 4 dagen op rij in 4 verschillende landen zal optreden, dus ik begin meer te denken dat hij niet naar Pukkelpop zal komen.
De website is alleszins aangepast met deze try-out van The Haunted Youth op 1 juni. Er staat specifiek bij dat de verkoop start 'deze donderdag 2 mei'. Er zal dus vermoedelijk deze week geen ander nieuws komen?
De namen die er nu nog bij komen lijken me ook écht nog vooral veel klein grut, dus zie ze dat ook wel redelijk gebundeld delen. En dan nog eens los de donderdagnamen natuurlijk.
De namen die er nu nog bij komen lijken me ook écht nog vooral veel klein grut, dus zie ze dat ook wel redelijk gebundeld delen. En dan nog eens los de donderdagnamen natuurlijk.
We moeten (hopelijk) nog een vervanger krijgen voor Denzel Curry en (ook hopelijk) nog een naam voor the Offspring. Stiekeme hoop dat daar nog wat groters bij gaat zitten
We moeten (hopelijk) nog een vervanger krijgen voor Denzel Curry en (ook hopelijk) nog een naam voor the Offspring. Stiekeme hoop dat daar nog wat groters bij gaat zitten
+ heb even geteld ze moeten nog 5 namen los aankondigen. Vorige keer zat er ook nog meer dan een week tussen de laatste losse aankondiging en het vorige pakketje… maar ik hoop natuurlijk ook gewoon morgen op nieuwe namen
De website is alleszins aangepast met deze try-out van The Haunted Youth op 1 juni. Er staat specifiek bij dat de verkoop start 'deze donderdag 2 mei'. Er zal dus vermoedelijk deze week geen ander nieuws komen?
+ heb even geteld ze moeten nog 5 namen los aankondigen. Vorige keer zat er ook nog meer dan een week tussen de laatste losse aankondiging en het vorige pakketje… maar ik hoop natuurlijk ook gewoon morgen op nieuwe namen
Ad Infinitum speelt 2 festivals in de week van Pukkelpop (volgens de beschrijving van hun nieuwste single op Youtube). Graspop heeft ze laten schieten dus komaan Pukkelpop, haal ze binnen