Lowlands 2024

BeWario

Campingartiest
27 jun 2023
97
90
Aan de ene kant wil ik dit graag zien, maar kan me ook voorstellen dat ik er na een kwartier ook wel echt klaar mee ben.

Benieuwd op wat voor tijdstip dit ook gaat staan haha.

Ja ik ga hier sowieso wel even staan beuken. Kan idd na een kwartier al gedaan zijn maar DIE LIEBE KOMMT NICHT AUS BERLIN schreeuwen blijft wel tof
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante

Don_076

Playlistbediener
6 feb 2024
10
14
Aan de ene kant wil ik dit graag zien, maar kan me ook voorstellen dat ik er na een kwartier ook wel echt klaar mee ben.

Benieuwd op wat voor tijdstip dit ook gaat staan haha.

Schurkt wat mij betreft teveel tegen happy hardcore aan af en toe, maar dan overgoten met een Duits gevoel voor humor.. Dit ben ik zéker na een kwartier al beu.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante

Archie

Playlistbediener
17 apr 2024
5
7
Ik heb ook nog hoop op The Vaccines. Daarentegen heb ik de hoop of Fontaines DC heb ik inmiddels opgegeven en ook voor Nation of Language, want die staan op BKS. Miles Kane had zichzelf al bevestigd.
Ook al komen ze niet, door die recente single van Fontaines DC heb ik opeens weer veel meer interesse in het genre. Echt geweldige track.
 

sjoeske

Playlistbediener
18 jan 2020
40
39
Wat mij betreft hoop ik van de pukkelpop namen die (nog) niet op LL staan vooral nog op:

Channel Tres, Dizzee Rascal (al zie ik die ook al in een zaal), English Teacher (maar niet waarschijnlijk want op BKS), Fontaines D.C., Killer Mike, Miles Kane, Mount Kimbie, Nation of Language, Sampa The Great, Sylvie Kreusch, S10, The Haunted Youth, The Vaccines, Wunderhorse.
The Vaccines staan al op down the rabbit hole
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken