Lowlands 2024

Toch wel fomo voor die Teddy Swims show achteraf. Iemand die daar is geweest? Hoe was het in de Bravo? :)
Zoooo… als grootst fan kon ik niet anders dan helemaal vooraan staan. Gek genoeg was daar veel beweegruimte. Wat een performance, stem, interactie… Echt heerlijk. Perfect begin van een geweldig weekend.

Vriend van me zei: wow… ik heb nooit kippenvel, maar bij deze show constant.

Conclusie: goeie show dus ;-)

• Geweldig
Waarderingen: Dante
Ik weet dat iemand in dit forum heeft bijgehouden wat de doorverkoop stats waren voor LL24 kan iemand (of die persoon ) deze eens in een post knallen? Zou hier graag een grafiek van willen maken 😅

Ik weet dat iemand in dit forum heeft bijgehouden wat de doorverkoop stats waren voor LL24 kan iemand (of die persoon ) deze eens in een post knallen? Zou hier graag een grafiek van willen maken 😅
Dat werd zeker fanatiek bijgehouden. Denk dat je even terug moet scrollen naar de pagina's vlak voor of tijdens het festival (16-18/aug), toen werd hier dagelijks een lijstje gedeeld (met aantal en prijzen).

Klopt, ik heb meerdere keren inderdaad een post geplaatst met een telling, prijs etc. Ik heb er alleen geen grafiek van gemaakt, misschien iets voor volgend jaar😜

Users who are viewing this thread