Graspop Metal Meeting 2024

Rellikagem

Playlistbediener
8 mei 2022
25
49
Wat ik ook wel zou willen weten is wat de plannen zijn van Graspop ivm het verdomde EK voetbal. Ik heb namelijk helemaal niks met dat sjotten en zou het dan ook spijtig vinden als een tent gebruikt zou worden voor voetbal ipv een concert. Zoals vorige keer een losse zone aan de camping vond ik ideaal, konden de voetbalfans toch gaan kijken, maar hadden de muziekmensen er geen last van. De keer daarvoor was het op het terrein zelf, aan de ingang en was het eigenlijk niet mogelijk om er aan te ontkomen.
(in de ideale wereld negeren ze het EK volledig, maar met wedstrijden van zowel Nederland als België tijdens GMM, vrees ik er voor)
Kan mij herinneren dat ze een aantal jaren geleden wel een scherm voorzien hadden, maar dat was toen ergens op de camping, niet in een tent.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.192
7.438
Wat ik ook wel zou willen weten is wat de plannen zijn van Graspop ivm het verdomde EK voetbal. Ik heb namelijk helemaal niks met dat sjotten en zou het dan ook spijtig vinden als een tent gebruikt zou worden voor voetbal ipv een concert. Zoals vorige keer een losse zone aan de camping vond ik ideaal, konden de voetbalfans toch gaan kijken, maar hadden de muziekmensen er geen last van. De keer daarvoor was het op het terrein zelf, aan de ingang en was het eigenlijk niet mogelijk om er aan te ontkomen.
(in de ideale wereld negeren ze het EK volledig, maar met wedstrijden van zowel Nederland als België tijdens GMM, vrees ik er voor)
waarom wil je dat ze het volledig negeren, als de manier waarop ze het vorige keer deden niemand er last van had?
tenminste wordt het wat gemakkelijker om een mooi plekje vooraan te krijgen bij bands als limp bizkit, a7x en wat er op de andere stages ook maar speelt op dat moment
Dit inderdaad.

Ik vind het ook leuk om op een gegeven moment mijn loopschema uit te gaan stippelen op basis van het tijdschema. Hoort bij de voorpret. Maar ik snap die paniek hier niet zo. Dat schema komt eerdaags echt wel.
Denk inderdaad niet dat paniek het juiste woord is, gewoon een combinatie van ongeduld en spanning.
Kan mij herinneren dat ze een aantal jaren geleden wel een scherm voorzien hadden, maar dat was toen ergens op de camping, niet in een tent.
dit staat al in het stuk dat je quote, toch?
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
340
606
Wat ik ook wel zou willen weten is wat de plannen zijn van Graspop ivm het verdomde EK voetbal. Ik heb namelijk helemaal niks met dat sjotten en zou het dan ook spijtig vinden als een tent gebruikt zou worden voor voetbal ipv een concert. Zoals vorige keer een losse zone aan de camping vond ik ideaal, konden de voetbalfans toch gaan kijken, maar hadden de muziekmensen er geen last van. De keer daarvoor was het op het terrein zelf, aan de ingang en was het eigenlijk niet mogelijk om er aan te ontkomen.
(in de ideale wereld negeren ze het EK volledig, maar met wedstrijden van zowel Nederland als België tijdens GMM, vrees ik er voor)

Ik hoop ook een mooi scherm ergens aan het begin van Boneyard of voor de ingang en dat we ons Metal terein gewoon een Metal terein houden.

Tja wel wat meer werk voor de controle, maar ja die hebben het anders gedurende de dag toch rustig
 

Ceeweb

Campingartiest
1 jun 2023
87
165
waarom wil je dat ze het volledig negeren, als de manier waarop ze het vorige keer deden niemand er last van had?
Gewoon persoonlijk is dat de ideale wereld. Maar ik snap dat niet iedereen tegen het voetbal is, dus dan is de minst slechte oplossing een losse zone buiten het festivalterrein.
Langs de andere kant mogen ze het van mij helemaal negeren, we vragen de voetbalploegen toch ook niet om op 11 mei het Eurovisie festival uit te zenden in hun stadion tijdens de matchen.
 
  • Leuk
Waarderingen: JK79

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.512
3.003
Gewoon persoonlijk is dat de ideale wereld. Maar ik snap dat niet iedereen tegen het voetbal is, dus dan is de minst slechte oplossing een losse zone buiten het festivalterrein.
Langs de andere kant mogen ze het van mij helemaal negeren, we vragen de voetbalploegen toch ook niet om op 11 mei het Eurovisie festival uit te zenden in hun stadion tijdens de matchen.
Op 11 mei wordt er dan ook niet gevoetbald in de Eredivisie, alles om te kunnen kijken naar dat hoempapanummer van NL.
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns en Timmy

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.664
7.421
Ik hoop dat ze ergens op het terrein wel een scherm hebben. Heerlijk even bijkomen na Electric Callboy in aanloop naar Judas Priest met een helftje Nederland - Frankrijk. Frietje erbij, hattrickje van Mbappé en weer door met Judas Priest!

Zie niet zo snel hoe het ten koste gaat van het festival. Volgens mij staan er op de dagen van Nederland en België ook gewoon de meeste acts, 1 meer dan op donderdag en zondag dacht ik, dan kan je eigenlijk ook wel concluderen dat ze niet een band minder doen, om met die wedstrijden te kunnen uitzenden
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.637
5.087
Ik hoop ook een mooi scherm ergens aan het begin van Boneyard of voor de ingang en dat we ons Metal terein gewoon een Metal terein houden.

Tja wel wat meer werk voor de controle, maar ja die hebben het anders gedurende de dag toch rustig
Ik vind dit ook een beetje onnodige discussie zoeken.
Er is vooralsnog geen enkele reden om aan te nemen dat ze dit anders zouden aanpakken dan in 2018, met een aparte zone aan de ingang van de Boneyard, waarover iedereen het al eens is dat dat ideaal was.
In 2016 was het inderdaad wel binnen het festivalterrein, aan de voorzijde van het Classic Rock Café, wat wel enige hinder veroorzaakte doordat de in-/uitgang deels geblokkeerd werd, maar daar heeft men blijkbaar van geleerd ('niet mogelijk om er aan te ontkomen' is sowieso zwaar overdreven, buiten het gebied rond ingang/CRC merkte je er niks van, behalve dan dat er wat minder mensen bij de podia stonden).

Laten we deze discussie dan ook oppakken op het moment dat daadwerkelijk blijkt dat er optredens moeten gaan wijken of tenten gaan worden opgeofferd, wat zo goed als zeker niet zal gebeuren.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.637
5.087
Ja mensen nu allemaal aan het werk en we mogen pas weer iets zeggen of posten van de Metal politie als
1 er een blokkenschema is maar dan wel graag gereguleerd posten
2 als er echt hinder is van eventuele schermen inzake voetbal

iedereen een fijne dag en tot over een aantal dagen of weken

(of mensen gaan lekker naar het serieuze GMM draadje)
( nee nu geen sarcasme, maar laat ons lekker slap ouwehoeren en als je je er aan stoort dan lees je toch niet ? vrij land )
Dit slaat natuurlijk helemaal nergens op...
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmy

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.192
7.438
Meer van dit soort posts, aub! Helpt mij heel erg tegen de fomo. Zou bijvoorbeeld ook tof zijn als iemand om de paar dagen een uitgebreide post over Babymetal of Hanabie schrijft. Dank alvast!
Waarschijnlijk heeft @RubenJS dit artikel speciaal voor jou geschreven?
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.989
2.030
België heeft saai geloot voor het EK, zaterdag om 21uur voor mij alvast geen voetbal dus.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmy

Gebruikers die dit onderwerp bekijken