Harry Styles

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Bij ieder groot evenement tientallen (of meer) buschauffeur standby laten staan is misschien inderdaad wat veel gevraagd, niet? Nog los van dat ze er simpelweg niet zijn.

Overigens helemaal ermee eens dat het openbaar vervoer in NL dramatisch is. Peperduur voor baggerkwaliteit.
Maar kan je dan andere landen noemen waar het OV beter werkt dan in Nederland?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.213
4.467
Ik denk evenwel dat ik moeilijk voorbeelden kan noemen waar de prijs-kwaliteitverhouding beroerder is.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
906
756
Uit voorzorg even m'n vader geappt of ik de auto mag lenen, mocht het ov vanavond nog steeds niet werken. Hoop eigenlijk gewoon met het ov te kunnen, niet zo'n zin om in die drukte te rijden haha.

Maar ja, wel eens met hoe matig het OV in Nederland kan zijn. Voor mij is wel Deutsche Bahn echt bij far het slechtst. Reis regelmatig naar Oostenrijk met de trein en in Duitsland heb je gerust standaard een uur of twee vertraging. Het is echt bizar.

Update: "De IT storing bij de verkeersleidingpost van ProRail is verholpen. Vanaf 09.00 uur starten we rond Amsterdam weer met het rijden van treinen. Houd er wel rekening mee dat er de rest van de ochtend nog verstoringen zullen zijn zoals kortere treinen dan gepland en wellicht nog niet schoongemaakte treinen."

Dat klinkt al beter.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Ik ben serieus benieuwd.

Ik woon zelf namelijk niet meer in Nederland, en dan kom je erachter dat we het in Nederland nog niet zo slecht hebben qua OV.
Klopt, Nederland heeft een zeer goed georganiseerde OV-netwerk. Het is alleen flink aan de dure kant. Maar als men die paar dagen OV gebruiken in het buitenland, is het al snel 'beter' dan Nederland...

Wel grappig contrast gisteren op al die filmpjes waar de fans van Ghost in de schaduw aan het wachten waren voor de AFAS, en alle Harry Styles fans daar in de zon stonden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Christiaan
19 jun 2023
1
0
Er zijn al heel de dag tickets beschikbaar voor Harry Styles in Werchter. Via de officiële resale optie van Ticketmaster. Heel straf dat zowel Ticketmaster als de organisator dat niet in de kijker zet.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.010
3.696
Iemand tips qua parkeren zaterdag? Echt geen zin in die chaos...
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
758
684
Joh! Ook apart dat deuren openen om 16:00 en dan 20:00 pas wat van muziek begint.
Menigte proberen spreiden die toekomt. Als ze 50.000 man pas om 19u zouden toelaten, komt het daar niet goed. + Ze weten toch dat bij zo een artiest al heel veel kampeerders zitten in de voormiddag. Per sé daar nog een band (voor wet leg) voor zetten hoeft dan infeite ook niet.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.010
3.696
Menigte proberen spreiden die toekomt. Als ze 50.000 man pas om 19u zouden toelaten, komt het daar niet goed. + Ze weten toch dat bij zo een artiest al heel veel kampeerders zitten in de voormiddag. Per sé daar nog een band (voor wet leg) voor zetten hoeft dan infeite ook niet.
True that. Het is goed toeven in Werchter. Fijne band heeft 'ie mee zeg.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

elo

Headliner
3 dec 2013
5.010
3.696
Harry Styles.

Dan ga je eens naar een massaconcert, met toch soort van frisse tegenzin. Uurtje rijden naar Werchter, prima. Auto parkeren met al een gezonde angst om straks weg te komen. Verder echt alles top geregeld, amper file, niks aan de hand. Uitstappen en de fans om je heen zien, van de ene kant mooi en van de andere kant bevreemdend. Wie zijn al deze mensen? Wat hebben ze aan joh? Naja, tof vond ik het ook wel weer. Maar ergens leek het een beetje op een Toppers in Concert publiek.

Wel, na een ferme wandeltocht komen we aan en is Wet Leg hun frisse set aan het afwerken. Fijne band, dito set. Paar pintjes, werkte prima met het opwaarderen van het kaartje. Daarna nog een wijntje. Let's go. Zou het wat worden?

20.50, Harry begint 10 minuten te vroeg en de weide is direct mee. Sceptisch als ik ben, nog een slag om de arm houdend. Al snel denken: dit is wel goed hoor. Al snel daarna denkend: dit is toch wel erg goed hoor. Goede band mee, weinig tot niks op tape. Interactie met het publiek goed, leuk maar nooit teveel. Show? Eigenlijk amper, de muziek staat centraal. Alles wat ik vorige week op Pinkpop heb gemist. De 1e headliner had teveel poppenkast, de 2e praatte teveel en de 3e was eigenlijk gewoon een beetje saai. Dit was niks van dat. Ik kan me geen betere moderne Pinkpop headliner voorstellen.

Hoe de weide uit zn hand eet, bij letterlijk elk nummer. En laten we eerlijk zijn, nummers als Sign of the times en Music for a Sushi Restaurant zijn ook echt goede nummers.

Al met al toch wel van m'n sokken geblazen. Oprecht genoten van alle 'jeugd' om me heen (zelf ook nog jong hoor). Wat een plezier en oprechte vreugde kan muziek met zich meebrengen. Zal ik het thuis nu meer draaien? Niet echt. Is dit een concert voor in de boeken. Echt wel.

F8838DFB-77DD-4047-A2A4-030FD7D9C65C.jpeg
 

Chiefs

Gouden Tip
25 nov 2021
294
386
ik ben gisteren ook geweest. Muzikaal was het dik oké, alleen dat gekrijs van die vrullie, die massa-hysterie. Toch niks voor mij hoor.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken