Rock Werchter 2027

• Onderwerp starter Onderwerp starter Chiel
  • Startdatum Startdatum
Zo’n leuke periode dit. De onrealistische verwachtingen maken stilaan plaats voor hoop, teleurstelling en blijdschap, nieuwe muziek ontdekken en uiteindelijk toch weer een sterke line-up (maar nooit voor iedereen goed).
En ook: we kennen al een (best leuke!) headliner.

Hopelijk weer een headlinertje of 8 en nog genoeg aankondigingen erbij vanaf oktober.

Ik droom van een Balthazar comeback maar vrees dat die op RW wel niet lager als 3e laatste komen eerlijk gezegd

Ik droom van een Balthazar comeback maar vrees dat die op RW wel niet lager als 3e laatste komen eerlijk gezegd
Terecht ook. Barn head zou ook een mooie zijn voor hen.

Maar goed, met nieuw werk van J Bernardt en Warhaus gaat het niet voor de eerste jaren zijn.

Also Neon Festival which had Zara Larsson, Lewis Capaldi and Black Eyed Peas headlining last year are announcing their first headliner on Monday

Not for Harry obvs but some decent support acts for him are around next year

Bijlagen

• IMG_5766.png
    IMG_5766.png
    959,3 KB · Weergaven: 141
Hopelijk LCD hele zomer beschikbaar...
Betreffende Harry, balen dat er geen deftig stadion is in België voor die show. Of eender welke show tegenwoordig.

• Leuk
Waarderingen: Yannick en mattman
Hopelijk LCD hele zomer beschikbaar...
Betreffende Harry, balen dat er geen deftig stadion is in België voor die show. Of eender welke show tegenwoordig.
Nogal onrealistisch om meerdere redenen, maar hoe tof zou het zijn om de main af te sluiten met LCD Soundsystem - Tame Impala op zondag. LCD in de Barn uiteraard ook een bom, maar zo'n sunsetslot op de main lijkt me ook wel magisch.

Het jammere is dat het beste zijproject, Zimmerman, door de massa volledig wordt genegeerd. Zijn album Wish You Were Here gaat door merg en been.
Dank je wel voor het laten weten van dit zijproject. Wish you were here nu net beluisterd en wat is dat mooi zeg!

• Leuk
Waarderingen: koekroeck
Not for Harry obvs but some decent support acts for him are around next year
Ik ben wel echt fan van Carolina Polacheck 16 en 17 juli voorprogramma HS Parijs en Feist eind juli in Madrid. Zou tof zijn als beiden hun tour laten beginnen in juni om ook een stop in RW te maken. Schitterende muziek.

Dank je wel voor het laten weten van dit zijproject. Wish you were here nu net beluisterd en wat is dat mooi zeg!
Het is dus een eerbetoon aan zijn overleden broer. Ik ben 'blij' dat je hebt mogen ontdekken. Als je hem ooit live kan zien, speelt hij er meestal wel een gedeelte uit.

Users who are viewing this thread