De volledige lijst volgt morgen
Tot volgend jaar e
Tot volgend jaar e
Hihi de excel wizard aan het woord
kan ik nog wel maken 1 dezer dagen, momenteel geen tijd
Hihi de excel wizard aan het woord
Ik kan het natuurlijk toch weer niet laten..kan ik nog wel maken 1 dezer dagen, momenteel geen tijd

De strijd tussen Sepultura en Cavalera, die in de tier lists nog nagenoeg gelijk scoorden
Ik vind het best komisch hoe er hier een beetje kritiek was op ooit eens Green Day mogelijk als headliner, en dan een GD Tribute als afterparty. En dat ze dan 2 spots onder de headliner vallen en in de bovenste helft van de vrijdag ranking. Nu zijn er maar 2 nominaties geweest, maar nog steedsIk kan het natuurlijk toch weer niet laten..
Hier een overzichtje per dag, met ernaast nog de gemiddelde scores uit de tier lists vooraf.
main stage headliners
tribute bands
last-minute cancels
Grootste verrassingen (hoog/laag) in geel.
Bekijk bijlage 21698
Green Day moet ook prima kunnen wat mij betreft.Ik vind het best komisch hoe er hier een beetje kritiek was op ooit eens Green Day mogelijk als headliner, en dan een GD Tribute als afterparty. En dat ze dan 2 spots onder de headliner vallen en in de bovenste helft van de vrijdag ranking. Nu zijn er maar 2 nominaties geweest, maar nog steeds![]()
Het feit dat Green Day een pak duurder is dan The Offspring. Nu was The Offspring een noodgreep denk ik. Maar Graspop zou denk ik nooit een dik miljoen betalen vrees ik als noodgreepGreen Day moet ook prima kunnen wat mij betreft.
En nu The Offspring headliner is geweest, zijn er eigenlijk geen tegenargumenten meer (buiten persoonlijke smaak).
Zo niet eens met jouNou tussen Cavalera en Sepultura vond ik het ook echt gelijkwaardig. Maar om verschillende redenen.
Cavalera: zang en energie zo goed.
Sepultura: wat een grooves dat miste ik bij de sound van Cavalera en wat zo belangrijk is in die Braziliaanse metal.
Maar als The Offspring een noodgreep was. Geldt dat dan voor alle Europese festivals waar ze headliner waren? Daar geloof ik helemaal geen barst van. Gewoon goed onderhandeld door hun management. En gezien de show meer als terecht.Het feit dat Green Day een pak duurder is dan The Offspring. Nu was The Offspring een noodgreep denk ik. Maar Graspop zou denk ik nooit een dik miljoen betalen vrees ik als noodgreep
Als grote headliner (in het rijtje Rammstein - Black Sabbath - Iron Maiden - Guns N' Roses) kan het nog wel, maar dat genre zit er zo hard naast ... zou Graspop zich daar echt aan wagen? Dan nog maar te zwijgen over de bakken kritiek dat ze daarvoor zouden krijgen?
Ik hoor Green Day graag, ze waren vorig jaar één van de reden waarom ik naar Tons Of Rock ben geweest, zou gaan zien als ze op Graspop spelen. Maar het hoeft voor mij ook niet.
Iedere keer als er een band staat die geen traditionele Heavy Metal/ Thrash metal is zijn er mensen aan het klagen. Ik denk niet dat het Veel verschil maakt als ze een Ghost/ sleep token of green day zouden boeken. Er zou even veel commentaar op zijnMaar als The Offspring een noodgreep was. Geldt dat dan voor alle Europese festivals waar ze headliner waren? Daar geloof ik helemaal geen barst van. Gewoon goed onderhandeld door hun management. En gezien de show meer als terecht.
Edit: waarom zou de organisatie kritiek krijgen op het aantrekken van Green Day. Denk dat de weide gewoon afgeladen vol staat. Die hebben inmiddels ook genoeg klassiekers die de meeste metalheads mee kunnen brullen.
Misschien wel true. Maar ik blijf toch wel echt denken dat ze iets anders eerst op het oog hadden. Festivals als Nova Rock en Rock Am Ring durven wel vaker buiten de lijntjes te kleuren. In ieder geval, de show was inderdaad prachtig!Maar als The Offspring een noodgreep was. Geldt dat dan voor alle Europese festivals waar ze headliner waren? Daar geloof ik helemaal geen barst van. Gewoon goed onderhandeld door hun management. En gezien de show meer als terecht.
Edit: waarom zou de organisatie kritiek krijgen op het aantrekken van Green Day. Denk dat de weide gewoon afgeladen vol staat. Die hebben inmiddels ook genoeg klassiekers die de meeste metalheads mee kunnen brullen.
Ghost heb ik anders weinig commentaar op gehoord en gelezen. Niet mijn persoonlijke smaak, maar volgens mij wordt die band op handen gedragen. Dus nogmaals ik denk dat de weide gewoon volstaat voor Green DayMisschien wel true. Maar ik blijf toch wel echt denken dat ze iets anders eerst op het oog hadden. Festivals als Nova Rock en Rock Am Ring durven wel vaker buiten de lijntjes te kleuren. In ieder geval, de show was inderdaad prachtig!
@En zoals @BlackwaterPark zegt. Maar ik ga nog wat verder, er zou meer commentaar komen op Green Day dan op pakweg Ghost, denk ik. Ghost bv zijn de gatekeepers van Graspop al gewoon, Green Day nog niet
Dat zeker en vast, dat de wei zal volstaan! Daar ben ik ook van overtuigdGhost heb ik anders weinig commentaar op gehoord en gelezen. Niet mijn persoonlijke smaak, maar volgens mij wordt die band op handen gedragen. Dus nogmaals ik denk dat de weide gewoon volstaat voor Green Day