Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mensen die een oogje voor elkaar willen open houden voor Revolution Rising? Verkoop lijkt wel intens te gaan zijn. Heb maar 2 tickets nodig zelf, maar je kan er tot 6 kopen.
Mensen die een oogje voor elkaar willen open houden voor Revolution Rising? Verkoop lijkt wel intens te gaan zijn. Heb maar 2 tickets nodig zelf, maar je kan er tot 6 kopen.
Ik heb zelf ook 2 tickets maar ik moet les geven rond die tijd. Ik zet de laptop maar wel aan, rond 10 krijg je een mail met de presale link met een random plek in de wachtrij. Il hoop dat alles goed gaat
Jullie maken me bang.... ik dacht eerlijk gezegd dat het niet zo super snel zou gaan en ik heb mij niet ingeschreven. Revolution Calling gaat toch ook nooit zo snel? Of heb ik dat mis?
Nu is het ook wel een super toffe line-up tot nu toe.
Jullie maken me bang.... ik dacht eerlijk gezegd dat het niet zo super snel zou gaan en ik heb mij niet ingeschreven. Revolution Calling gaat toch ook nooit zo snel? Of heb ik dat mis?
De organisatie doet dat ook wel een beetje, terecht of onterecht, onze bubbel of niet, maar als die capaciteit van circa 6k klopt dan zie ik het eigenlijk ook wel heel snel gaan.
Ben benieuwd hoe storm het loopt, exclusief Europees Have Heart is inderdaad wel een reden dat het hard kan lopen, de combi met Superheaven is ook echt heel sick. Prijs van de tickets is nog niet bekend of wel?
Ben benieuwd hoe storm het loopt, exclusief Europees Have Heart is inderdaad wel een reden dat het hard kan lopen, de combi met Superheaven is ook echt heel sick. Prijs van de tickets is nog niet bekend of wel?
Tickets zijn binnen! kosten 119 euro voor 2 dagen (inclusief 3,50 service kosten). Op een Later moment gaan ze naar 139 euro en 149 euro. Heb hier ontzettend veel zin in!!
Tickets ook binnen hier. Wel aardig aan de prijs, eerlijk.. Het is dat Have Heart echt wel bucketlist materiaal is. Hoe zit dat meestal met latere drops voor Revolution Calling, volgt er wat vets nog meestal?