Tuurlijk wel, gewoon het programma van dit jaar aflezen.Ik kan niet eens 120 metalbands opnoemen maar goed, voor de lol even kijken hoe ver ik kom![]()
Al twijfel ik wel op je dan veel gaat scoren bij de voorspellingen.
Tuurlijk wel, gewoon het programma van dit jaar aflezen.Ik kan niet eens 120 metalbands opnoemen maar goed, voor de lol even kijken hoe ver ik kom![]()
Soms zoek ik op "no more" en soms op "faith". In dat tweede geval zou @Metalhead Liam al pech hebben. Maar ik doe de checks wel zorgvuldig. "S e p t i c" bij elk letterke checken en dan komt ge er ook wel. Bij s 20 hits, bij se 7 hits, ... . U snapt het punt wel. En dien nu liever een lijst in!Ik zou niet zo hameren op die spelling.
Zoals je nu al ziet ga je altijd variaties op namen krijgen, al dan niet correct.
Om maar eens wat voorbeelden te noemen:
Blink(-)182 (met streepje dus, maar wel King 810, zonder streepje)
Flotsam And / & Jetsam
Guns N' / 'N / 'N' / & Roses
(The) Offspring
Dark Tranquil(l)ity
Hanabie(.)
Three / 3 Days Grace (eerste is uiteraard correct, maar het is wel 3 Doors Down)
Vltimas / Ultimas
Sólstafir / Solstafir
QueensrĆæche / Queensryche
Tarja (Turunen)
Harm(')s Way
P.O.D. / P.O.D / POD
D-A-D / D.A.D. / DAD (vroeger met : ertussen, maar dan corrigeert ie hier tot D:A)
ā ā ā / Crosses
Septicflesh / Septic Flesh
Er zijn ook andere manieren om alle lijstjes goed te verwerken.
En uit ervaring weet ik dat er altijd een zekere mate van ouderwets handwerk aan te pas komt.
Maar zelfs als je alles zorgvuldig checkt, maak je altijd nog fouten bij het verwerken..![]()
Ik ga mijn best doen.Soms zoek ik op "no more" en soms op "faith". In dat tweede geval zou @Metalhead Liam al pech hebben. Maar ik doe de checks wel zorgvuldig. "S e p t i c" bij elk letterke checken en dan komt ge er ook wel. Bij s 20 hits, bij se 7 hits, ... . U snapt het punt wel. En dien nu liever een lijst in!
Maar seriously, ik ben echt benieuwd naar uw lijst!
Aangepast. Denk dat ik misschien toch maar een x een dyslexie test moet doen... of mn autocorect gevoeliger instellenSoms zoek ik op "no more" en soms op "faith". In dat tweede geval zou @Metalhead Liam al pech hebben. Maar ik doe de checks wel zorgvuldig. "S e p t i c" bij elk letterke checken en dan komt ge er ook wel. Bij s 20 hits, bij se 7 hits, ... . U snapt het punt wel. En dien nu liever een lijst in!
Maar seriously, ik ben echt benieuwd naar uw lijst!
Nu moet ik uw post diskwalificeren. Bewerkingen zijn absoluut niet toegestaan in posts met lijsten. Ik weet wel dat er niks geknoeid is, maar ik moet streng zijn. Sorry. Uw post verwijderen en terug opnieuw beginnen is wel ok! Is maar gewoon copy paste hƩAangepast. Denk dat ik misschien toch maar een x een dyslexie test moet doen... of mn autocorect gevoeliger instellen
Is goed!Nu moet ik uw post diskwalificeren. Bewerkingen zijn absoluut niet toegestaan in posts met lijsten. Ik weet wel dat er niks geknoeid is, maar ik moet streng zijn. Sorry. Uw post verwijderen en terug opnieuw beginnen is wel ok! Is maar gewoon copy paste hƩ![]()
@won666 Tel je mijn Blink-182 eigenlijk wel mee? Ik schreef ze dus louter en alleen op deze manier omdat jij het als spelleider ook deed17 juni 2026
1. Blink 182
2. Motionless In White
3. Faith No More
Ik zal er volgende week wel eens over een crisismeeting met mezelf plannen@won666 Tel je mijn Blink-182 eigenlijk wel mee? Ik schreef ze dus louter en alleen op deze manier omdat jij het als spelleider ook deed![]()
33. Delain17 juni 2026.
1. Motionless In White
2. Korn
3. Slayer
4. Shinedown
5. I Prevail
6. Evanescence
7. Silverstein
8. Beartooth
9. Black Veil Brides
10. Spiritbox
11. Gojira
12. Five Finger Death Punch
13. Lamb of God
14. Parkway Drive
15. Ghost
16. Sleep Token
17. Igorrr
18. The Amity Affliction
19. The HU
20. Sleeping With Sirens
21. Lorna Shore
22. Faith No More
23. Kreator
24. Die Spitz
25. Last Hounds
26. From Ashes To New
27. Of Mice and Men
28. Fit For A King
29. Good Charlotte
30. Story of the Year
24 juni 2026
31. Billy Talent
32. Pierce The Veil
Ken ik niet, maar vooruit dan:33. Delain
18 juni
1. Scorpions
2. Judas Priest
3. Beast in Black
18 juni
1. Scorpions
2. Judas Priest
3. Beast in Black
24 juni
4. Eisbrecher
werd de wettigheid onderzocht van artikel 120 van het Grondwettelijk Strafwetboek der Graspopvoorspellingsspellen, dat als volgt luidt:"Klopt niet, dit jaar staan er 135 bands op de line-up (exclusief DJ's en tributebands), en ook vorige jaren was dat vergelijkbaar."
Na beraadslaging, onderzoek van de aangevoerde middelen en kennisname van de door de eiser voorgelegde argumentatie, heeft het Grondwettelijk Hof van Cassatie het volgende arrest gewezen:"Elke lijst mag in totaal 120 bands (DJ's en tributebands inbegrepen) bevatten. Op dit moment zijn er geen aanwijzingen dat Graspop gaat uitbreiden en het hoogste aantal acts op ƩƩn editie bedroeg, voor zover bekend, ongeveer 120."
Het Hof merkt voorts op dat deze beslissing niet lichtzinnig tot stand is gekomen. De door de eisende partij, @MetalLimbo, aangevoerde argumenten werden uitvoerig onderzocht en inhoudelijk beoordeeld."Vanaf heden staat het iedere deelnemer vrij een onbeperkt aantal bands te voorspellen. Vanaf een totaal van 200 voorspelde bands wordt echter een sanctiemechanisme toegepast waarbij voor elke onjuist voorspelde band een halve (0,5) strafpunt wordt toegekend. Bij wijze van voorbeeld: twee foutief voorspelde bands resulteren in ƩƩn strafpunt, vier foutief voorspelde bands in twee strafpunten, enzovoort. Deze regeling beoogt te voorkomen dat deelnemers zonder enige eigen inspanning buitensporig lange lijsten genereren met behulp van artificiƫle intelligentie of gelijkaardige hulpmiddelen. Het Hof behoudt zich uitdrukkelijk het recht voor deze grens van 200 bands in de toekomst te verhogen indien de omstandigheden daartoe aanleiding geven."