Schuin tegenover de Hive.Als mensen nog kunnen tippen waar je broodjes Martino kunt halen, dan houd ik mij aanbevolen. Dat was jarenlang naast A1 richting de ingang, maar daar staan ze al even niet meer.
Als je daar naar buiten gaat oversteken en een stukje naar links.
Ook Smoskes.
Kwaliteit van het stokbrood was laatste jaren wat minder, maar zeer goed gevuld.
Prijzen langs de weg zijn de laatste jaren ook flink omhoog gegaan, maar voornamelijk als verplichting vanuit RW om het prijsverschil niet teveel op te laten lopen.


