Wat wordt er hier weer geklaagd. Lowlands-publiek, publiek dat misschien nog niet één artiest kent, dutch disease, beveiliging die te goed beveiligt, mensen die je dooddrukken bij Nick Cave, te lompe moshpit door ouderen met een midlifecrisis, meer mensen die voor de sfeer komen omdat het zo langzaam uitverkoopt (hoe was dat andere jaren dan???), oudere jongeren die eten gaan halen op precies de domste tijd.
Dit gaat toch nergens meer over?
Dit gaat toch nergens meer over?


