Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik denk dat mensen gewoon hoog proberen, op resale gaan ook enkel tickets staan waarvoor de mensen de volle prijs hebben betaald. Dus ze proberen er eerst meeste er van terug te verdienen. Ik zie die prijzen nog wel zakken dichter tegen het festival zelf.
Mogelijk zijn paylogic tickets niet mogelijk via ticketswap? Dat het enkel via hun eigen resale platform gaat, want is ook een heel gedoe om te personaliseren.
Ze hebben al maanden dezelfde prijs 107 euro voor een gewoon ticket Nick Cave zonder dat iemand er iets onder gaat. Lijkt me dat er idd een minimumprijs is. Anders zou er ook meer verkoop zijn.
Zag net dat Lykke Li op dinsdag 9 juni rond half vier nm een nieuw tourschema zette met Live is Live er niet meer bij. Nochtans had ze zelf eind februari Live is Live bevestigd met twee andere festivals. Voor zij die haar op RW verwachten 2 juli staat ze op Roskilde en 5 juli in het VK dus theoretisch kan enkel vrijdag of zaterdag voor haar.
Zag net dat Lykke Li op dinsdag 9 juni rond half vier nm een nieuw tourschema zette met Live is Live er niet meer bij. Nochtans had ze zelf eind februari Live is Live bevestigd met twee andere festivals. Voor zij die haar op RW verwachten 2 juli staat ze op Roskilde en 5 juli in het VK dus theoretisch kan enkel vrijdag of zaterdag voor haar.
Misschien tegen de deadline nog 1 ticket , heb er momenteel 1 gekocht en 2 gewonnen, 1 is al weg , ik probeer mijn gekocht nog weg te krijgen , indien dat niet lukt nog 1 gratis over.
Ticketswap staat nu vol tickets , mijn daar juist al kunnen verkopen, duidelijk is dat er veel tickets onder de 100 euro staan, systeem bij paylogic is minimaal 100 euro . Nu verkoopt het vlotter