Live is Live 2026

W
Maar even serieus, resale tickets hebben een minimale verkoopprijs of niet? Zijn allemaal dezelfde prijs...
Ik denk dat mensen gewoon hoog proberen, op resale gaan ook enkel tickets staan waarvoor de mensen de volle prijs hebben betaald. Dus ze proberen er eerst meeste er van terug te verdienen. Ik zie die prijzen nog wel zakken dichter tegen het festival zelf.

Maar even serieus, resale tickets hebben een minimale verkoopprijs of niet? Zijn allemaal dezelfde prijs...
Ze hebben al maanden dezelfde prijs 107 euro voor een gewoon ticket Nick Cave zonder dat iemand er iets onder gaat. Lijkt me dat er idd een minimumprijs is. Anders zou er ook meer verkoop zijn.

Zag net dat Lykke Li op dinsdag 9 juni rond half vier nm een nieuw tourschema zette met Live is Live er niet meer bij. Nochtans had ze zelf eind februari Live is Live bevestigd met twee andere festivals. Voor zij die haar op RW verwachten 2 juli staat ze op Roskilde en 5 juli in het VK dus theoretisch kan enkel vrijdag of zaterdag voor haar.

Zag net dat Lykke Li op dinsdag 9 juni rond half vier nm een nieuw tourschema zette met Live is Live er niet meer bij. Nochtans had ze zelf eind februari Live is Live bevestigd met twee andere festivals. Voor zij die haar op RW verwachten 2 juli staat ze op Roskilde en 5 juli in het VK dus theoretisch kan enkel vrijdag of zaterdag voor haar.
Wie verwacht haar op RW?

Ticketswap staat nu vol tickets , mijn daar juist al kunnen verkopen, duidelijk is dat er veel tickets onder de 100 euro staan, systeem bij paylogic is minimaal 100 euro . Nu verkoopt het vlotter

En ook tickets voor Nick Cave iets onder de 90 euro op Ticketswap. Scheelt toch weer een behoorlijk bedrag.

op de officiele verkoop via de website is er nu volgende actie (nick cave aan 102 euro): met name 20 procnet korting op elke festivaldag van Live is Live indien men vier tickets koopt, excl reservatiekosten.

⭐ For over forty years, Nick Cave & The Bad Seeds have been one of the most iconic and influential alternative rock bands in the world, and their live shows are the stuff of legend. On June 28, they headline Live is Live festival, alongside Eefje De Visser, Johnny Marr, Benjamin Clementine, Anna von Hausswolff and Das Pop.

🔥 Round up your concert crew! 👥

🎟️ Thanks to an exclusive offer from Secret Media, you can get 20% off when you buy 4 tickets for Live is Live. Whether you're singing along with 🎤 Robbie Williams, experiencing the magic of 🖤 Nick Cave & The Bad Seeds, or rocking out with 🤘 Iron Maiden, there is something for everyone.

Buy 4 tickets · Get 20% off · Choose your favourite artist

This promotion is offered exclusively by Secret Media. 🔥

Users who are viewing this thread