Voor mij ook voor het eerst een heel weekend BKS. Was voorheen wel een dagje geweest naar The Strokes en Michael Kiwanuka. Afgelopen jaren dook ik af en toe op in het DTRH forum, maar dit jaar voor het eerst het weekendje verruild o.a. voor de afwisseling, drukte bij DTRH, en sterke line up.
Ik bespreek mijn planning uiteindelijk vaak pas met mijn kleine groepje zodra we op de camping zitten. Maar verwacht dat het zo iets wordt.
Vrijdag.
Stukje Ao, Croithe/NewDad, Pacifica, Curtis Harding, Model/Actriz, Militarie Gun, Jack White, Supermodel*
Zaterdag.
Mark william lewis, Madra Salach, ??, Sorry/Aldous Harding, Hayley Williams, Wolf Alice, Tramhaus, Nick Cave/Kumo 99/BCUC
Zondag.
Stella, Dressed Like Boys/DYGL, ??/Good Flying Birds, Getdown Services, Yard Act/Genesis Owusu/Lime Garden, Joey Valence & Brae, Gorillaz.
Baal en zit wel echt verreweg nog het meest te peinzen over het stuk:
Don West, Another Country, Getdown Services, Ethel Cain, Yard Act, Genesis Owusu, Mac Demarco, Lime Garden, JVB, Gelli Haha, Gorillaz.
Ik heb af en toe best wat gaten of minder belangrijke acts maar die zondagavond zou ik overal wel willen zijn. Had ik toch vooraf liever beter gespreid gezien voor mij. Helemaal ook omdat juist tegen die tijd mijn rug het wel langzaam begint te begeven.