Om er even iets positiefs tussen te gooien: Volgende week rond dit uur legt St. Paul z'n eerste plaatje op op The Floor! Ik haast me ondertussen -mét eerste Espresso-Martini in de hand - naar The Secret waar Ao het eerste (vijfsterren-)optreden van het weekend zal geven. #zinin
