Live is Live 2026

Hier ook al 6-7 keer geprobeerd voor een vriend van mij. Ikzelf moet die maandag werken dus kan zelf toch niet gaan maar gun het hem wel.

Na 7 keer geprobeerd te hebben ook kaartjes binnen voor Iron Maiden, kun je nog een keer proberen om te spinnen met een ander mailadres, want zou nog 2 vrienden meer willen verrassen?
Ik zit al drie dagen elk uur te proberen zonder ook maar enig succes. Hoe doet iedereen dat hier toch? 😄😄😄

Ze geven misschien minder tickets weg maar dat maakt het niet symbolisch.
Voor zaterdag en zondag zullen ze al redelijk tevreden zijn met de opkomst. Zou me niet verwonderen als er telkens meer dan 25.000 mensen per dag zouden opdagen. De maandag is een ander verhaal.

Ben me even aan het verdiepen in het parkeren. Als Nederlander zou het dus het makkelijkste zijn om te parkeren bij q park steendok en van daaruit een pendelbus. Rijden die pendelbussen op en af de hele dag door? Of zijn er tips om dichterbij te parkeren?

Ik dacht ineens zoveel gemiste paginas, wat is er gebeurd? Maar er is weer een weggeef actie. Ik doe ook mee voor de liefhebber. Cave en IM, of ook interesse voor Robbie? Als ik win meld ik me wel, er is vast wel iemand die weet wie welk kaartje nog wil.

• Geweldig
Waarderingen: Royke en bonnymaster
Ik dacht ineens zoveel gemiste paginas, wat is er gebeurd? Maar er is weer een weggeef actie. Ik doe ook mee voor de liefhebber. Cave en IM, of ook interesse voor Robbie? Als ik win meld ik me wel, er is vast wel iemand die weet wie welk kaartje nog wil.
Ik heb wel interesse in Cave of Robbie. :)

Hier al 2 dagen voor Iron Maiden aan het proberen elk uur tussen 08:00 en 23:00 maar heb élke keer Harris-Live-Live, in die exacte volgorde. We blijven proberen, maar wel bijzonder dat meerdere mensen het al meer dan 1x gelukt is.
Volgens mij is het zelfs zo dat je al kan zien wanneer je wel wint, maar dat weet ik nog niet helemaal zeker.

Voordat je draait staat de volgorde die jij noemt er ook al. Twee keer gehad dat Harris - live - harris er stond voor ik draaide en toen prijs 😅 maar goed, 2 keer kan ook toeval zijn

• Leuk
Waarderingen: B0G5
Na oneindig proberen toch eindelijk ook gewonnen voor Nick cave dag. Dus gewoon blijven proberen en hopen op geluk, het is dus niet onmogelijk. (En gisteren ook Robbie gewonnen via het Nieuwsblad voor de vriendin). Dus dat wordt 3 dagen lil

Users who are viewing this thread