Live is Live 2026

Mja klopt, maar die 2de stage zat niet in het oorspronkelijke plan. Ze wilden het promoten als een reeks van premium concerten vol kwaliteit. Naderhand hebben ze gemerkt dat er meer opvulling nodig is om de festivalgangers meer waar voor hun geld te geven, vandaar waarschijnlijk de 2de stage, en dus ook de late communicatie van de 2de stage. Maar soit, het is nog steeds een festival in groei. Ze zien het meteen erg groot, toekomst zal uitwijzen of dit een goed of minder goed ding zal zijn.
Tja. Ergens mooi dat ze willen blijven schaven, maar iets als een tweede podium is ook geen bijkomstigheidje die je 14 dagen voor je festival nog aankondigt.

• Leuk
Waarderingen: b_giel
Ik hoop vooral dat ze nog kunnen groeien en dat het na dit jaar niet schlüss is.
Het lijkt dat die eerste 2 dagen wel ok doen, die im dag hebben ze zich precies wat aan mispakt. Maar een maandag is natuurlijk ene heel stomme dag voor een band die bijna jaarlijks te zien is.

• Leuk
Waarderingen: b_giel
2 jaar geleden kreeg ik nadat ik tickets had gewonnen een mail waarbij je die tickets moet 'bevestigen' (met naam en gegevens). Ik had toen 1 duoticket voor een dag en 2 duotickets voor een andere dag. Die 2e gewoon doorgestuurd naar mijn zus zodat zij zelf die bevestiging instuurde en dat werkte allemaal perfect. Zij kreeg zo haar tickets toegestuurd, ik de mijne en maakte dus niet uit dat het allemaal met 1 emailadres gewonnen was.
Geen idee natuurlijk of het op dezelfde manier loopt nu.

Hier voorlopig totaal geen succes.

Heb flashbacks naar 2 jaar terug, toen ik een hele week voor niets heb zitten proberen en anderen hier dagelijks kwamen melden dat ze alwéér 2 tickets hadden gewonnen, terwijl ze niet eens zoveel zin hadden om te gaan.

• Haha
Waarderingen: thijssen2000
Gelukt na de 4e keer! Dit is wel een heel mooie manier om Maiden nog eens mee te pakken, zeker omdat ik de prijs niet helemaal gerechtvaardigd vond in combinatie met dit voorprogramma.

Hier al 2 dagen voor Iron Maiden aan het proberen elk uur tussen 08:00 en 23:00 maar heb élke keer Harris-Live-Live, in die exacte volgorde. We blijven proberen, maar wel bijzonder dat meerdere mensen het al meer dan 1x gelukt is.

• Leuk
Waarderingen: BatMutsje en Timmetje

Users who are viewing this thread