Amenra - Dream Theater: 3-7
Arch Enemy - Type O Negative: 0-10
Ayreon - Behemoth: 8-2
Death Angel - Tiamat: 7-3
Arch Enemy - Type O Negative: 0-10
Ayreon - Behemoth: 8-2
Death Angel - Tiamat: 7-3
Goh, had toch het idee dat een aantal duels de verkeerde kant op aan het vallen waren, maar mooi!Bekijk bijlage 20067
Morele winnaars: @BlackRamIndian , @Dr. Hannibal , @Jimmeh07
Vier duels die aardig aan elkaar gewaagd waren!
Alleen Heilung behield vanaf het begin een comfortabele voorsprong.
De overige drie verliepen een stuk grilliger.
IF leek op een overwinning af te gaan, maar kreeg halverwege te maken met een hongerklop en zag Kreator er met de overwinning vandoor gaan.
IE-Satyricon begon spannend, maar Satyricon zette een vroege demarrage en kwam solo over de streep.
DD en SS zaten continu in elkaars wiel, maar SS kwam duidelijk te kort in de sprint.
(ja, ik ben ook een wielernerd..)
Bekijk bijlage 20068
Bekijk bijlage 20070
Toch zeker niet de minste namen die hier afvallen (Hatebreed, Iced Earth, In Flames, Pendulum, Saxon...)!
En we gaan door naar de winners zijde van de bracket, met gelijk enkele knallers van duels:
Bekijk bijlage 20069
Amenra - Dream Theater:
Arch Enemy - Type O Negative:
Ayreon - Behemoth:
Death Angel - Tiamat:
![]()
Heb het even nagezocht, en je hebt helemaal gelijk!Mijn punten staan er niet tussen
(niet dat het een groot verschil maakt en morele winnaar was ik ook niet)
Weekend is weer voorbij, dus hier ben ik weer.
Duidelijk een paar nagelbijters gemist. (al hadden mijn stemmen Lacuna Coil ook niet kunnen redden)
Opvallend ook wel in deze ronde is dat de overlevers van 2L het vaak winnen van de afvallers uit 2W.
Maar bij deze the points of the Belgian Jury (om in de algemene vibe van de week te blijven, en laat dat tevens het laatste zijn dat ik van het ESF wil horen, al vrees ik dat dat niet zal lukken)
DevilDriver - Stone Sour: 7-3
Om de een of andere reden vind ik de 13 in een dozijn muziek van Stone Sour eigenlijk best wel leuk, maar dan wel...
DevilDriver - Stone Sour: 5-5
Hatebreed - Heilung: 2-8
Iced Earth - Satyricon: 0-10
In Flames - Kreator: 4-6

Die band die lof krijgt, is de band die verliest?Arch Enemy - Type O Negative: 0 - 10
Toch iets grotet AE fan. Het is misschien eerder een mainstage band maar ok
Ayreon - Behemoth: 10 - 0
I don't always listen to Behemoth, but when I do, so do the neighbours
Sorry die like was perongelukDie band die lof krijgt, is de band die verliest?