De planning is meer voor de voorpret, het inluisteren en nieuwe artiesten ontdekken. Ik vind het wel fijn om o.b.v. de line-up nieuwe artiesten te ontdekken die ik tof vind. Ik ken ook mensen die niet eens naar de artiesten op de line-up luisteren die ze nog niet kennen, dat vind ik dan weer echt enorm vreemd. Je wilt toch juist wel al een beetje luisteren wat er allemaal op het festival komt, ipv alleen de voor jouw bekende artiesten aanvinken.Ik ben oprecht benieuwd om na afloop van velen hier te horen of jullie de vooropgestelde planning gehaald hebben. Geen idee hoe jullie het doen en of jullie ook nog een beetje gewoon genieten van jullie medegezelschap, de zon, een bank, een schaduwrijk bosje, een drankje & hapje, etc., maar mijn ding zou het niet zijn zo'n schema quasi van minuut 1 tot einde, 3 dagen aan een stuk.
De planning wordt ook meestal tijdens het festival niet helemaal gevolgd, zeker op Lowlands mag ik blij zijn als ik 50% van de dingen die ik heb aangevinkt heb gezien, maar dat is ook helemaal prima.
