Mijn gevoel de laatste 2 edities is zelfs als je 3 minuten voor aanvang aan de Casbah bent, geraak je er echt nog wel in hoor. Denk dat De Staat daar ooit misschien de uitzondering op was. Een goede plaats vinden halverwege een optredens is gewoon hetgeen waar je niet op moet hopen.
Die Casbah is trouwens ook 2 a 3 jaar geleden nog vergroot. Oorspronkelijk was die misschien 30% van de capaciteit van nu.
Die Casbah is trouwens ook 2 a 3 jaar geleden nog vergroot. Oorspronkelijk was die misschien 30% van de capaciteit van nu.
