Lowlands 2026

Bekijk bijlage 19586

Zat sinds deze discussie al te wachten tot ik weer deze advertentie kreeg, maar dit is toch geen sterke post om mensen te overtuigen een kaartje te kopen? Random (matige) stock foto met een ondermaats artwork er om heen.
Bijna memewaardig dit.

De verkoop sputtert???! Snel, Jeeves, haal de foto van die twee mensen aan die boom maar uit. Die zal wel z'n werk doen.

Eens, er was vroeger altijd veel kritiek op de huisstijl van Peter Te Bos. En hoewel dat misschien dat ook niet altijd mijn eerste keuze was, vond ik dat echt stukken beter. Het was speels, soms misschien zelfs een beetje jeugdelijk kwa kleuren, maar wat wel paste bij Lowlands als je het mij vraagt. Het had altijd een soort tijdschrift achtige vibe.
de-officiele-website-van-lowlands-foto-www-lowlands-nl

De huidige vormgeving vind ik oprecht niks. Het is veel te psychedelisch wat mij totaal niet trekt. Lowlands is niet zo'n soort festival imo. En voor mijn gevoel is het nu ook ieder jaar wel hetzelfde, alleen de kleuren veranderen. En goed, nu zullen er vast kenners er bij zitten die zeggen dat het niet zo is, en dat dit wel heel knap is.

Mij trekt het gewoon niet helemaal.
Dit ziet eruit als de opmaak van de Tina

Bijna memewaardig dit.

De verkoop sputtert???! Snel, Jeeves, haal de foto van die twee mensen aan die boom maar uit. Die zal wel z'n werk doen.

Ja en dan te beseffen dat ik deze advertentie echt al 15x heb gekregen, goed ik ga toch maar iemand die nog nooit naar Lowlands is geweest trek je denk ik niet over de streep.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Bekijk bijlage 19586

Zat sinds deze discussie al te wachten tot ik weer deze advertentie kreeg, maar dit is toch geen sterke post om mensen te overtuigen een kaartje te kopen? Random (matige) stock foto met een ondermaats artwork er om heen.

Eindelijk even een weekend lekker uitrusten op Lowlands na m'n werkweek, ik ben om door deze post en heb tickets gekocht!!

Niks beter dan donderdag lekker vroeg beginnen met uitrusten op de Dijk wanneer het dauw langzaam begint te verdampen :)

• Haha
Eindelijk even een weekend lekker uitrusten op Lowlands na m'n werkweek, ik ben om door deze post en heb tickets gekocht!!

Niks beter dan donderdag lekker vroeg beginnen met uitrusten op de Dijk wanneer het dauw langzaam begint te verdampen :)
Vorig jaar mist ik zelfs een beetje de files op de dijk, konden in 1x doorrijden, niet eens ergens naast de auto gestaan om gezellig een biertje te doen terwijl het zonnetje steeds hoger kwam te staan.

• Haha
Waarderingen: Novis95, WTSGD en DeDan
Dat, of ze laten "het proces" gewoon werken. Ik neem aan dat een bedrijf als Mojo/Lowlands zich wel incalculeert dat ze eens een of 2 edities niet uitverkopen en dat ze weten dat het hierna wel weer bij zal trekken.
Vrees dat de wereld waarin dit zich afspeelt een stuk harder is dan 'eens een keer niet uitverkopen' :ROFLMAO:

Vorig jaar mist ik zelfs een beetje de files op de dijk, konden in 1x doorrijden, niet eens ergens naast de auto gestaan om gezellig een biertje te doen terwijl het zonnetje steeds hoger kwam te staan.
Nieuw lid hier en soort van nieuwe LL bezoeker (2013 was mijn 18de en laatste keer) dus heb geen idee hoe de rij er tegenwoordig uitziet. Hoe laat was je op de dijk vorig jaar?

• Leuk
ik denk dat er een stuk meer mensen met het ov zijn gekomen

De parking (en camping) is gewoon veel eerder open dan 2013 en inderdaad OV is beter geregeld

Nieuw lid hier en soort van nieuwe LL bezoeker (2013 was mijn 18de en laatste keer) dus heb geen idee hoe de rij er tegenwoordig uitziet. Hoe laat was je op de dijk vorig jaar?
Kwart voor 7 weggereden vanuit Rotterdam, rond 8 uur op de dijk en kwart over 8 de auto geparkeerd. Daarna wel echt heeeel lang in de rij gestaan voor de ingang en rond 11:15 door de poort heen.

Voorgaande jaren heb ik ook wel is 2 a 3 uur op de Dijk in de auto vastgestaan.

Kwart voor 7 weggereden vanuit Rotterdam, rond 8 uur op de dijk en kwart over 8 de auto geparkeerd. Daarna wel echt heeeel lang in de rij gestaan voor de ingang en rond 11:15 door de poort heen.

Voorgaande jaren heb ik ook wel is 2 a 3 uur op de Dijk in de auto vastgestaan.
Thx voor de info.

Heb ook heel wat tijd op de dijk doorgebracht in de laatste paar jaren dat ik ging. Maar toen ging de parkeerplaats pas om 2 uur of later open. Ze waren de donderdag nog echt aan het ontmoedigen (nu is zelf het terrein al open :-D ).

Zelf van plan om idd tussen 8 en 9 aan te komen en dan hopen op een goed plekje op camping 4. Denk/hoop dat die camping een goede combo van niet te ver hoeven lopen en nog een beetje rust zal geven.

Leuk dat je weer een keer gaat! Heeft de marketing dan toch effect gehad? ;)
Nee niet echt. Jongste zoon is gek van Tyler dus toen die aangekondigd werd begon er een discussie die eindigde in een hele spontane actie en toen hebben we 4 kaarten gekocht voor de hele familie (ik, vrouw, zoon van 17 en zoon van 14). Grapje van bijna 1500 euro (tot nu toe).

Maar was altijd al een droom van mij om naar een meerdaags festival te gaan met de kids. Dus dan is LL wel weer leuk en ben heel benieuwd hoe het er nu aan toe gaat 10+ jaar later. Laatste keer dat ik er was speelde SLAYER!!!! van mij mag deze keer Napalm Death ofzo ff langskomen voor de ouwe rockers.

Users who are viewing this thread