Lowlands 2026

Ik krijg ook niet echt het idee dat ze daar in Biddinghuizen ook heel erg trekken aan de ticket sales. Teminste, ik lees her en der over wat extra promotie in de randstad. Maar online en op de socials vind ik ze eigenlijk vrij rustig. Ik kan me best voorstellen dat mensen die geen tickets hebben nu nog niet echt een FOMO gevoel krijgen in ieder geval.
Ik krijg wel megaveel insta-ads te zien, maar niet zoveel vergeleken met bijvoorbeeld BKS. Daar zie ik ook superveel posters van bij ons in Antwerpen hangen (is ook veel dichterbij, maar heb ook in Nederlandse steden amper Lowlands-reclame gezien). Behalve die suffe Is Lowlands Nog Niet Uitverkocht-campagne.

Ik krijg wel megaveel insta-ads te zien, maar niet zoveel vergeleken met bijvoorbeeld BKS. Daar zie ik ook superveel posters van bij ons in Antwerpen hangen (is ook veel dichterbij, maar heb ook in Nederlandse steden amper Lowlands-reclame gezien). Behalve die suffe Is Lowlands Nog Niet Uitverkocht-campagne.
Misschien moeten ze nog wennen aan de nieuwe realiteit? BKS heeft altijd al heel zichtbaar moeten zijn op sociale media, voor LL hoefde dat in het verleden nooit echt.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Dat, of ze laten "het proces" gewoon werken. Ik neem aan dat een bedrijf als Mojo/Lowlands zich wel incalculeert dat ze eens een of 2 edities niet uitverkopen en dat ze weten dat het hierna wel weer bij zal trekken.

Ik krijg ook niet echt het idee dat ze daar in Biddinghuizen ook heel erg trekken aan de ticket sales. Teminste, ik lees her en der over wat extra promotie in de randstad. Maar online en op de socials vind ik ze eigenlijk vrij rustig. Ik kan me best voorstellen dat mensen die geen tickets hebben nu nog niet echt een FOMO gevoel krijgen in ieder geval.
Vind de social media van Lowlands sowieso heel zwak. Verschrikkelijke huisstijl en zelden leuke of originele content. Alleen de Llowcast is een goede toevoeging.

Vind de social media van Lowlands sowieso heel zwak. Verschrikkelijke huisstijl en zelden leuke of originele content. Alleen de Llowcast is een goede toevoeging.
Vind ze qua beelden en foto's juist altijd wel erg sterk. Geven vaak een best aardige sfeerimpressie of een leuke close-up van de verschillende soorten mensen die op het festival te vinden zijn.

• Leuk
Waarderingen: pietmoeskops en WTSGD
Eens, er was vroeger altijd veel kritiek op de huisstijl van Peter Te Bos. En hoewel dat misschien dat ook niet altijd mijn eerste keuze was, vond ik dat echt stukken beter. Het was speels, soms misschien zelfs een beetje jeugdelijk kwa kleuren, maar wat wel paste bij Lowlands als je het mij vraagt. Het had altijd een soort tijdschrift achtige vibe.
de-officiele-website-van-lowlands-foto-www-lowlands-nl

De huidige vormgeving vind ik oprecht niks. Het is veel te psychedelisch wat mij totaal niet trekt. Lowlands is niet zo'n soort festival imo. En voor mijn gevoel is het nu ook ieder jaar wel hetzelfde, alleen de kleuren veranderen. En goed, nu zullen er vast kenners er bij zitten die zeggen dat het niet zo is, en dat dit wel heel knap is.

Mij trekt het gewoon niet helemaal.

Eens, er was vroeger altijd veel kritiek op de huisstijl van Peter Te Bos. En hoewel dat misschien dat ook niet altijd mijn eerste keuze was, vond ik dat echt stukken beter. Het was speels, soms misschien zelfs een beetje jeugdelijk kwa kleuren, maar wat wel paste bij Lowlands als je het mij vraagt. Het had altijd een soort tijdschrift achtige vibe.
de-officiele-website-van-lowlands-foto-www-lowlands-nl

De huidige vormgeving vind ik oprecht niks. Het is veel te psychedelisch wat mij totaal niet trekt. Lowlands is niet zo'n soort festival imo. En voor mijn gevoel is het nu ook ieder jaar wel hetzelfde, alleen de kleuren veranderen. En goed, nu zullen er vast kenners er bij zitten die zeggen dat het niet zo is, en dat dit wel heel knap is.

Mij trekt het gewoon niet helemaal.
Eens, het is nu wel weer leuk geweest met dat streperige en onleesbare. Het is ook niet afwisselend, elke keer hetzelfde principe. Plaatje wat je bijvoegt vangt precies hoe het nog leuk was, hoe langer je ernaar kijkt hoe meer je ziet. Als ik het goed begrijp kwam dat Hansje van Halem-gedoe uit de koker van Eric. Dus hup Camiel maak er weer iets leuks en aansprekends van in plaats van moeilijk en afstotend.

• Leuk
Waarderingen: davadude en Lowlandicus
Lowlands heeft wel echt ontzettend saaie en zwakke marketing, waarschijnlijk gewoon vanuit luiheid omdat het de afgelopen jaren binnen een uur uitverkocht raakte. Alleen al dat ze enkel op woensdag steevast lijken te posten, waarom?

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Lowlands heeft wel echt ontzettend saaie en zwakke marketing, waarschijnlijk gewoon vanuit luiheid omdat het de afgelopen jaren binnen een uur uitverkocht raakte. Alleen al dat ze enkel op woensdag steevast lijken te posten, waarom?
Vermoedelijk heel veel A/B-testen en dan hier het meest bereik mee halen.

Misschien zit ik op de verkeerde kanalen hoor, maar als ik kijk naar DTRH, BKS of Pinkpop is het toch niet zo dat Lowlands minder goed is of actief is op de socials? Zie bij al die festivals niet heel veel boeiends voorbij komen. Sterker nog, voor mijn gevoel zie ik van die andere festivals een stuk minder voorbijkomen (buiten line-up bekendmakingen) tov Lowlands.

Huisstijl mag wel echt compleet anders, die is by-far het lelijkst van alle genoemde festivals, maar af en toe een post met vette foto's van het jaar ervoor vind ik wel gewoon prima bij Lowlands.

de echte LLowcasts uit 2007 die om de paar weken uitkwam, dat was pas voorpret.

Grappig dat de mening hier zo is dat de socials / website etc. niet goed zijn….. en toch tot dit jaar iedere keer in no time uitverkopen. Als bij mij Marcom zo slecht zou zijn, maar ik haalde wel de bedrijfsresultaten, be my guest 💀🙃🤩

• Haha
Waarderingen: justin.feestje

Users who are viewing this thread