Lowlands 2026

Gisteravond Miguel in Tivoli gezien. Dijk van een stem. Met zijn catalogus zou hij ooit een leuke Bravo naam zijn
Ik heb hier een paar nummers van gezien, ondanks dat het niet helemaal mn genre is klonk het wel goed ja. Had wat meer zachte r&b verwacht maar hier zat wel kick in. Wel voor het eerst sinds 11(?) jaar in Europa dus de vraag is maar of ie binnenkomt wel weer de oversteek maakt. Maar wellicht helpt een succesvolle tour!

Ik gok zomaar dat we nog tot halverwege mei mogen gaan wachten op namen. Dat ze die bekend maken net voordat iedereen zijn vakantiegeld ontvangt.

Eens met Surfer Billy, misschien denk ik te ingewikkeld, maar door dit uitstellen krijg ik het idee dat er nog veel kaarten verkocht moeten worden. Juist nu met dit weer en mensen die weer in de festivalmood zijn door Koningsdag zou ik morgen namen droppen, maar wie ben ik.

Eens met Surfer Billy, misschien denk ik te ingewikkeld, maar door dit uitstellen krijg ik het idee dat er nog veel kaarten verkocht moeten worden. Juist nu met dit weer en mensen die weer in de festivalmood zijn door Koningsdag zou ik morgen namen droppen, maar wie ben ik.
Ik ben bang dat ze inderdaad een boost willen geven rondom de periode dat men vakantiegeld krijgt en dat we daarom wel weer even kunnen wachten.

Pukkelpop is wel aan het aftellen tot 11u. Ik geloof niet dat LL en PKP op dezelfde dag namen droppen, helaas. Dus 49% kans nog maar.

Pukkelpop is wel aan het aftellen tot 11u. Ik geloof niet dat LL en PKP op dezelfde dag namen droppen, helaas. Dus 49% kans nog maar.
Waarom niet? Sluit elkaar niet uit. Hoe dichter bij Lowlands zelf, hoe meer kans, dus ik zet ‘m vandaag op 51% wel hoor!

• Pray
Waarderingen: LLoww
Oliver Symons, Faisal, Charlotte Adigary & Bolis Pupul zijn wel namen die ik graag had willen zien, maar Vlaams dus kunnen prima nog in een drop zitten.

Ik krijg ook niet echt het idee dat ze daar in Biddinghuizen ook heel erg trekken aan de ticket sales. Teminste, ik lees her en der over wat extra promotie in de randstad. Maar online en op de socials vind ik ze eigenlijk vrij rustig. Ik kan me best voorstellen dat mensen die geen tickets hebben nu nog niet echt een FOMO gevoel krijgen in ieder geval.

Users who are viewing this thread