Actualiteit

Van wat ik de afgelopen weken heb gelezen zou je het enigszins kunnen vergelijken met een keuze tussen Wilders en een type als Yesilgoz in Nederland. Orban heeft Hongarije gebruikt voor zijn eigen gewin en is het hulpje van Poetin, dus zou mooi zijn als Peter de Hongaar deze verhoudingen kan vasthouden voor de 2/3 meerderheid.

Zo te zien wordt het een absolute meerderheid. En striemende fluitconcerten tijdens de verliezersspeech van Orban.

Ik heb er behoorlijk goed van geslapen. Toch een welkom emmertje water op een fikkend stukje wereld...

• Leuk
  • On fire
Waarderingen: Joss en AngieH
mooie wissel in hongarije inderdaad. van extreem rechts naar een 'normaal' rechts iemand. meer keuze heb je daar toch niet en maygar komt op mij in 1e instantie sympathiek en redelijk over. Letsgo!

Klap voor putin dit.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Na de heisa in België met Francken en zijn drones vond ik deze wel een goedje🤣

Bijlagen

• FB_IMG_1776351754807.jpg
    FB_IMG_1776351754807.jpg
    110,4 KB · Weergaven: 21
  • Winning
Waarderingen: Thisso

Rita Verdonk die zich aansluit bij Gidi Markuszower deed me even denken aan deze onbedoeld satirische parel van lang, lang geleden.

• Haha
Waarderingen: Oasiss

Het lijkt inmiddels wel gewoon wekelijks te gebeuren...

Zei ik wekelijks? Ik bedoelde dagelijks!

• Haha
Waarderingen: AngieH

Zei ik wekelijks? Ik bedoelde dagelijks!
Begint wel de spuigaten uit te lopen.

Gelukkig zijn onze DigiD gegevens veilig in Amerikaanse handen en vindt onze minderheidscoalitie het niet nodig dat te voorkomen ondanks een kamerbreed gesteunde motie 🥰

• Verdrietig
Waarderingen: Dr. Hannibal
Begint wel de spuigaten uit te lopen.

Gelukkig zijn onze DigiD gegevens veilig in Amerikaanse handen en vindt onze minderheidscoalitie het niet nodig dat te voorkomen ondanks een kamerbreed gesteunde motie 🥰
Ik zie dus serieus net in mijn mail dat automatten.nl ook gehackt is op een soortgelijke manier. Kan verdomme niet eens een automat zonder risico bestellen tegenwoordig.

Als je bekend bent met het beveiligingsbeleid van bedrijven en de overheid dan verbaast dit je allemaal niks. Reactief, niet preventief.

Pro-tip: gebruik voor alles, ook de overheid, een mail alias.

Natuurbrand 't Harde ontstond tijdens militaire oefening op schietterrein - https://nos.nl/l/2612410#UPDATE-94010055

Leuk, oorlogje spelen..
Het is warm, recorddroog én er staat een fikse wind: kom, laten we de oefening "Geweer- en mitrailleurvuur, kanon en werken met explosieven" doen.

Arme dieren daar, middenin het broedseizoen.

We moeten echt voor een heel groot af van die bewuste ontwatering voor de landbouw hier in NL, het is echt niet meer houdbaar. Niet alleen hierom natuurlijk, maar man, ik hoop zó dat er op redelijke termijn enig vooruitziend klimaatadaptatie en waterbeleid gevoerd gaat worden. Duurt anders niet lang meer voor onze nationale vogel (de grutto) in levensgrote problemen komt.

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Zit er daadwerkelijk zo veel stompzinnigheid in de sector? Kom er dan gewoon voor uit dat de natuur je geen donder interesseert.

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal en AngieH

Zit er daadwerkelijk zo veel stompzinnigheid in de sector? Kom er dan gewoon voor uit dat de natuur je geen donder interesseert.
Toch maar weer terug naar de tijd van pieuw pieuw roepen tijdens oefenining;

• Leuk
Waarderingen: AngieH
En dan ondertussen Europese hulp inroepen voor bestrijding van al die branden. Hoe dan?

facepalm GIF

• Leuk
Waarderingen: Oasiss

Users who are viewing this thread