Vrijdag
De ene act die ik los van welke clash dan ook wel wil zien: Sudan Archives
De twee acts die vervolgens prioriteit hebben: Model/Actriz, Jack White
Deze acts zouden ook wel erg fijn zijn: Croithe, Ao, Blood Incantation, Curtis Harding
En kleine kans dat ik hier dan nog aan toe kom, maar als het zo uitkomt: De La Soul, Amaarae, Militarie Gun, Ata Kak
Zaterdag
De ene act die ik los van welke clash dan ook wel wil zien: Hayley Williams
De twee acts die vervolgens prioriteit hebben: Wolf Alice, Nick Cave
Deze acts zouden ook wel erg fijn zijn: Aldous Harding, Hiqpy, Sef, Sorry, Nation of Language
En kleine kans dat ik hier dan nog aan toe kom, maar als het zo uitkomt: Tramhaus, Grote Geelstaart, Madra Salach, Radio Free Alice, mark william lewis, Tropical Fuck Storm
Zondag
De ene act die ik los van welke clash dan ook wel wil zien: Ethel Cain
De twee acts die vervolgens prioriteit hebben: Anna von Hausswolff, Yard Act
Deze acts zouden ook wel erg fijn zijn: Dressed Like Boys, C'est Qui?, Lime Garden, Gorillaz, Joey Valence & Brae
En kleine kans dat ik hier dan nog aan toe kom, maar als het zo uitkomt: Mac deMarco, Parker Fans, Apichat Pakwan
Tegenwoordig mik ik op vijf tot zes optredens per dag goed zien, dan ben ik wel verzadigd en/of trekt mijn rug het niet meer om lveel langer te staan. Dus als ik mijn lijst zo bekijk is er eigenlijk geen ruimte meer voor nieuwe namen! Als ik dan toch nadenk over een wensenlijstje, zonder te checken of ze realistisch zijn: Nourished By Time, Panda Bear, Smerz