Lowlands 2024

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
474
696
Ik heb nog steeds hoop op een nieuwe stage waar de hele dag elektronisch wordt geprogrammeerd. Van mij part een Boiler Room stage. Reading and Leeds heeft ook een hele grote nieuwe stage aangekondigd die zich focust op elektronisch en hiphop. Ik gruwel echt bij de gedachte aan Peggy Gou in de Bravo........... Misschien moeten ze ook maar toegangspoortjes en rijen invoeren voor de Bravo 's nachts, zoals ze dat op PkP ook doen, om extreme drukte te voorkomen
Zelfs Paaspop heeft (of had) dit 5 jaar geleden al...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Dat zou ik weer vreselijk vinden en juist niet waar LL voor staat. De namen die hier worden genoemd zijn al zo cliché als de neten. Daarvoor zijn andere festivals lijkt me.
 

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
237
387
Een Brits avondje zoals twee jaar geleden met Floating Points, Overmono en Four Tet zou leuk zijn. Verder zou ik het tof vinden als een Benwal het plekje van Tjade van twee jaar geleden mag krijgen.

Verder inmiddels weer veel zin in Fred again. Benieuwd of het Lowlands lukt om zo te plannen dat hij na zijn headline show kan aansluiten bij een Skrillex/Overmono oid voor wat semi-spontane B2B momenten.
 

smearsel

Campingartiest
2 feb 2019
84
158
Wensen / geruchten voor het elektronische programma ?
Mijn onrealistische wensenlijstje: KETTAMA, Mall Grab, Julian Muller en Lobster op de vrijdagnacht. Zaterdagnacht namen als Rødhåd, Dr Rubinstein, Blasha & Allatt en Setaoc Mass. Zondag een stevigere afsluiter met Hadone, Tham, Grace Dahl en Perc.
 
Laatst bewerkt:

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
GKtOMv1XwAAPQLD


Mitski uiteraard welkom, maar lijkt me te hoog ingezet. TV Girl zou ik wel geinig vinden om eens live te zien. Geen zin om speciaal voor naar Amsterdam te rijden, maar op een festival zou ik het wel meepakken denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong en Chicken

davadude

Randprogramma
9 jan 2020
249
363
Wensen / geruchten voor het elektronische programma ?

Als ze de ballen hebben om DJ Rush op zaterdag of zondag te zetten dan zou dat erg leuk zijn.

Verder hopen dat er wat anders geboekt wordt dan de namen die al 50x per jaar in Nederland te zien zijn en ook geen onderscheid meer hebben tussen wat ze spelen. Dus geen Marlon Hoffstadt, Job Jobse, Ki/Ki, of Philou. Als alternatief zouden ze een keer expres alleen live acts boeken binnen het elektronische genre, zoals Richie Hawtin, Colin Benders, Weval, Voices from the Lake, Regis, Function, Planetary Assault Systems, Karenn, Truncation.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
796
480
Mitski uiteraard welkom, maar lijkt me te hoog ingezet. TV Girl zou ik wel geinig vinden om eens live te zien. Geen zin om speciaal voor naar Amsterdam te rijden, maar op een festival zou ik het wel meepakken denk ik.
Aangezien DTRH en Lowlands veel delen zie ik Ethel Cain wel naar Lowlands komen.
 

LLoww

Randprogramma
9 jun 2022
120
219
Als ze de ballen hebben om DJ Rush op zaterdag of zondag te zetten dan zou dat erg leuk zijn.

Verder hopen dat er wat anders geboekt wordt dan de namen die al 50x per jaar in Nederland te zien zijn en ook geen onderscheid meer hebben tussen wat ze spelen. Dus geen Marlon Hoffstadt, Job Jobse, Ki/Ki, of Philou. Als alternatief zouden ze een keer expres alleen live acts boeken binnen het elektronische genre, zoals Richie Hawtin, Colin Benders, Weval, Voices from the Lake, Regis, Function, Planetary Assault Systems, Karenn, Truncation.
Die ballen hadden ze in 2006 ook op de zondagnacht, dat vraagt om herhaling!
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Er zijn toch weinig ballen nodig om Dj Rush te boeken? Toffe DJ hoor, daar niet van. Maar is paar keer per jaar te zien op Awakenings.
 
  • Leuk
Waarderingen: wsslvrwrt

davadude

Randprogramma
9 jan 2020
249
363
Er zijn toch weinig ballen nodig om Dj Rush te boeken? Toffe DJ hoor, daar niet van. Maar is paar keer per jaar te zien op Awakenings.

Snap de opmerking, maar buiten de hardere/klassieke 'techno' evenementen zie je hem nergens. Rush vertegenwoordigt wat mij betreft de antithese van de op dit moment populaire TikTok rave scene (geen constante drops, lange uitlopende opbouw van muziek, bedroom-stijl mixes), en zou daarbij juist kunnen zorgen voor tegengewicht en balans op een festival als Lowlands qua nachtprogramma. Al helemaal als hij Hafentunnel stijl gaat spelen.
 
  • On fire
  • Leuk
Waarderingen: Athos en LLoww

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • mees