Best Kept Secret 2024

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.978
8.628
Dat was toen wel ontzettend gaaf, welk jaar was dat toch ook alweer? Was iig m'n laatste Radiohead concert (tot nu toe...)
Jaloers op hoor! Radiohead in een tent -eender welke- zie ik anno 2024 niet meer gebeuren helaas.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.238
2.183
Om van Radiohead in Nijmegen terug te komen op BKS; ik meen dat er ergens in een interview wel eens is gezegd dat BKS de tent van Radiohead gebruikt heeft als TWO.

Maar ik kan dat nergens meer terug vinden.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
665
340
Radiohead.. Dat voelt wel lang geleden zeg. Uiteindelijk hebben die me over de streep getrokken om voor het eerst naar BKS te gaan en ik ben sindsdien elke editie geweest. 0% kans dat die bij een nieuwe tour weer op BKS staan natuurlijk, als je kijkt naar wat er de afgelopen twee jaar qua headliners is gelukt.. Mis het toch wel om in ieder geval één headliner te hebben om echt naar uit te kijken. Het BKS-strand is eigenlijk te mooi om dat niet te hebben.
 

rubenv

Campingartiest
11 okt 2023
52
40
De advertenties zeggen niet meer “more to come” en op de website en app is het ook weggehaald. Dacht te herinneren dat dat er eerst wel nog stond (ook na die drop van 7maart). Dus zou dit het zijn kwa namen?
 

Bijlagen

  • IMG_2917.jpeg
    IMG_2917.jpeg
    860,3 KB · Weergaven: 16

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.238
2.183
De advertenties zeggen niet meer “more to come” en op de website en app is het ook weggehaald. Dacht te herinneren dat dat er eerst wel nog stond (ook na die drop van 7maart). Dus zou dit het zijn kwa namen?
"With these latest additions, the program for Best Kept Secret 2024 is nearly complete."
Dat was het bericht van een maand geleden.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude en rubenv

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.664
1.188
Ging het gerucht ook niet dat Muziekgieterij een volwaardige line up ging krijgen ipv bands die na hun volwaardige show hier een 2e sessie komen spelen? Zo'n namen verwacht ik hier en daar nog wel. En misschien nog een opvullertje voor de Casbah of een DJ hier of daar. Daar zal het wel bij blijven, maar zoals meestal laat ik me met veel plezier verrassen.

Iemand poste hier laatst deze clashfinder, die toont al wel hoe vol de programmatie zit: https://clashfinder.com/s/bestkeptsecret24
 
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.552
2.030
Radiohead.. Dat voelt wel lang geleden zeg. Uiteindelijk hebben die me over de streep getrokken om voor het eerst naar BKS te gaan en ik ben sindsdien elke editie geweest. 0% kans dat die bij een nieuwe tour weer op BKS staan natuurlijk, als je kijkt naar wat er de afgelopen twee jaar qua headliners is gelukt.. Mis het toch wel om in ieder geval één headliner te hebben om echt naar uit te kijken. Het BKS-strand is eigenlijk te mooi om dat niet te hebben.
Er is ook zoveel hype rond een nieuwe Radiohead tour, dat Pinkpop sowieso het enige festival is waar ze geboekt zouden worden. Los van de mismatch die het waarschijnlijk zou zijn.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.238
2.183
Er is ook zoveel hype rond een nieuwe Radiohead tour, dat Pinkpop sowieso het enige festival is waar ze geboekt zouden worden. Los van de mismatch die het waarschijnlijk zou zijn.
Als er twee namen zijn die niets meer met elkaar te maken hebben dan zijn het Radiohead en Pinkpop. In 2001 was dat al het grootste deel van de set een mismatch. Dan zie ik ze nog eerder op DTRH, als het dan toch een Mojo-festival wordt.

Als, als, Radiohead weer bij elkaar komt dan verwacht ik dat het voor een eigen event zijn. Zoals eerder in het Westerpark in Amsterdam of het Goffertpark in Nijmegen.

Of ze komen weer een paar avonden naar de AFAS. Ziggo Dome en Gelredome waren de minste concerten die ik van ze gezien; om een of andere reden liggen die grotere zalen hen niet zo.

Een terugkeer op BKS zou wat mij betreft het mooist zijn, maar niet erg waarschijnlijk (ik denk niet dat Mojo nog een keer zal liggen te slapen als er met Radiohead onderhandeld wordt).
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.552
2.030
Als er twee namen zijn die niets meer met elkaar te maken hebben dan zijn het Radiohead en Pinkpop. In 2001 was dat al het grootste deel van de set een mismatch. Dan zie ik ze nog eerder op DTRH, als het dan toch een Mojo-festival wordt.

Als, als, Radiohead weer bij elkaar komt dan verwacht ik dat het voor een eigen event zijn. Zoals eerder in het Westerpark in Amsterdam of het Goffertpark in Nijmegen.

Of ze komen weer een paar avonden naar de AFAS. Ziggo Dome en Gelredome waren de minste concerten die ik van ze gezien; om een of andere reden liggen die grotere zalen hen niet zo.

Een terugkeer op BKS zou wat mij betreft het mooist zijn, maar niet erg waarschijnlijk (ik denk niet dat Mojo nog een keer zal liggen te slapen als er met Radiohead onderhandeld wordt).
Zou eerder Goffert of Ziggo dome verwachten, inderdaad.
De Afas lijkt me niet zo logisch. En een voetbalstadion of Pinkpop moet je uberhaupt niet willen.
BKS zou wel echt een droom zijn, maar daar zal het ook wel bij blijven.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.978
8.628
Of ze komen weer een paar avonden naar de AFAS. Ziggo Dome en Gelredome waren de minste concerten die ik van ze gezien; om een of andere reden liggen die grotere zalen hen niet zo.
AFAS? Ik heb ze daar gezien voor die try-outs (eerste avond in 2016) en dat was by far de minste show die ik van ze heb gezien.

Sowieso gekkenwerk. Zelfs de Ziggo voelt een pak te klein aan voor deze band hoor. Zelfs zijproject The Smile zal de volgende keer een Ziggo worden.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
665
340
Ik vond die show in de Heineken Music Hall in 2016 (2e avond) juist echt enorm goed. Beter dan BKS in 2017. Maar als ze weer touren dan vrees ik ervoor dat het inderdaad gekkenwerk gaat worden om überhaupt aan een ticket te komen. Ik denk dat veel Radiohead-fans er alles voor over zullen hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: timbo

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.664
1.188
Mooi dat het qua kaartverkoop weer goed gaat. Die 25.000 van vorig jaar was eigenlijk wel prima qua sfeer en beleving. Zin in!
Eigenlijk was capaciteit vorig jaar inderdaad vrij perfect nu ik er bij stil sta. Ik ben nooit iemand die een halfuur van tevoren gaat staan wachten (vaak ook omdat mijn planning te vol zit). Alleen bij Alvvays en Caroline Polachek ben ik wat extra op tijd gegaan. En eigenlijk bij elk optreden altijd mooie plaatsen kunnen krijgen.
 

timbo

Campingartiest
3 jun 2019
79
124
Ik vond die show in de Heineken Music Hall in 2016 (2e avond) juist echt enorm goed. Beter dan BKS in 2017. Maar als ze weer touren dan vrees ik ervoor dat het inderdaad gekkenwerk gaat worden om überhaupt aan een ticket te komen. Ik denk dat veel Radiohead-fans er alles voor over zullen hebben.
Ik ook! Weet niet meer of ik er de eerste of tweede avond was, maar vond het echt waanzinnig goed. Heb ze iets van 5x gezien denk ik en dat was zeker de beste voor mij.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.746
2.331
Ik ook! Weet niet meer of ik er de eerste of tweede avond was, maar vond het echt waanzinnig goed. Heb ze iets van 5x gezien denk ik en dat was zeker de beste voor mij.
Ik was er de tweede avond en vond het ook enorm goed. Was weliswaar mijn eerste keer toen, met BKS als tweede en even zo goede show.
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
368
292
Ik heb Radiohead vier keer gezien: drie keer als headliner op een buitenpodium op een festival (BKS, Pukkelpop, Sziget) en ook in AFAS die tweede avond. Voor mij was die avond in AFAS dan toch de minste. Dat lag op zich niet aan de band, maar vooral aan de setting. In een uitverkochte AFAS, na een 'normale' dag, kom ik er vaak veel minder lekker in dan aan het einde van een mooie festivaldag, waar je vaak wel een fijne plek kan vinden.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en dfrvanloon

Gebruikers die dit onderwerp bekijken