Bospop 2024

Timmy

Playlistbediener
31 okt 2023
31
25
Je hebt gelijk denk ik. Als je er echt iets van wilt maken, moet je het bij het festival zelf trekken.

Als je nu de 24-uurs tent een klein stukje naar voren schuift, dan kan de hele foodcourt een stukje naar achteren. Dan kan vervolgende het tribute podium op de plaats waar vorig jaar de speciaalbierbar was. Die speciaalbierbar kan je denk ik wel redelijk makkelijk ergens anders kwijt. Als je dan het tribute podium inderdaad gelijk met de tent laat spelen, zal ook de geluidsinmenging wel meevallen denk ik.
Bekijk bijlage 8316
Strak plan....dus aan #bospop , doe je voordeel ermee 👍
 
  • Leuk
Waarderingen: bas2204 en remkobak

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.172
10.506
Ik ga me hier ook maar weer eens mengen. Afgelopen weekend op bezoek geweest bij de vrienden in Weert. En je raadt het niet: na een paar bier kwam het wijze besluit om weer met elkaar op de zaterdag naar Bospop te gaan. Met de supermarkt spaar actie dus ze moeten nog ff dooreten.

Alleen wel een serieus belabberde line-up die zaterdag. Poe. Google Bordello heeft een mythische status binnen de groep door een topshow op Pukkelpop ooit. Zucchero spreekt me wel aan en wil ik wel een goede kans geven, een nummer als Il Volo vind ik goed. Racoon vroeger fan dus kan ook nog wel meegepakt worden en James Blunt wordt schaamteloos meezingen. Maar er mogen nog wel 2 a 3 wat stevigere (blues/rock) namen bij voor wat extra pit. Een Riverside achtige naam ofzo al ligt dat niet in de logica van de line-up van dit jaar
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
600
577
Ik dacht dat ze bij de laatste aankondiging aangaven dat het programma compleet is
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
609
311
Dat hebben ze ook aangegeven. Dus ik verwacht eerlijk gezegd niets meer. Hooguit nog de indeling van de podia, maar die zie ik pas in april/mei ergens komen
 

Timmy

Playlistbediener
31 okt 2023
31
25
Ik ben wel nog altijd mijn hoofd aan het breken over hoe ze het gaan vormgeven. Er staan minder artiesten dan vorig jaar op de planning en ook nog eens een verschillend aantal op zaterdag en zondag. Even een vergelijk met vorig jaar:

DagTotaal aantal artiesten 2024Totaal aantal artiesten 2023Aantal artiesten hoofdpodia 2023Aantal artiesten tributepodium 2023
Vrijdag101394
Zaterdag1618135
Zondag1718135


De vrijdag kan twee kanten op:
  • Of alle bands spelen op de twee hoofdpodia en we hebben daarmee een net iets langer programma dan vorig jaar (+- 1 uur).
  • Of we krijgen een korter vrijdagprogramma (1,5-2 uur korter) met een verdeling van 4-3-3 over de drie podia.

De zaterdag mist 2 acts ten opzichte van vorig jaar en bevat meer dan genoeg acts die potentieel het tribute podium kunnen vullen. Ik kan mij dan ook goed voorstellen dat ook deze dag wordt ingekort door twee acts van de hoofdpodia te schrappen. Daarmee komen we tot een verdeling van 6-5-5

De zondag mist ten opzicht van vorig jaar 1 act, maar is in de breedte sterker geprogrammeerd waardoor ik hier verwacht dat de ene missende act van het tribute podium af gaat. Daarmee zouden we dan komen op een verdeling van 7-6-4.
De wens is de vader van de gedachten..., gezien het overzicht hier boven er is nog ruimte.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.172
10.506
De wens is de vader van de gedachten..., gezien het overzicht hier boven er is nog ruimte.
Ow damn we zijn er al bijna qua acts joh? Die zaterdag heeft echt enorm veel tribune acts en met die Harry zelfs een carnavalsact. Daar mogen echt nog wel wat serieuze namen bij om het tot een volwaardige dag te promoveren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmy

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.664
7.421
Ow damn we zijn er al bijna qua acts joh? Die zaterdag heeft echt enorm veel tribune acts en met die Harry zelfs een carnavalsact. Daar mogen echt nog wel wat serieuze namen bij om het tot een volwaardige dag te promoveren.

Maar Bospop gaf dus aan dat het programma compleet is, dus we zijn er niet al bijna, we zijn er al!
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
609
311
Een losse dag kan altijd, maar daar worden losse tickets voor verkocht en heeft in dat opzicht geen invloed op Bospop zelf
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmy

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
609
311
Goh. Wat een zwak affiche dan dit jaar eigenlijk. Grotendeels te danken aan de financiële klap van vorig jaar lijkt me.

De vrijdag vind ik juist voor Bospop begrippen een érg sterke dag. Beter dan dagvulling met de acts die op elke braderie te bezichtigen zijn

De vrijdag is inderdaad juist een hele sterke dag in boekingen voor Bospop, misschien wel een van de allerbeste dagen van de afgelopen jaren. En de zondag is ook gewoon een heel sterke dag, met hooguit ietwat tegenvallende subheadliners in vergelijk met andere dagen/jaren. Alleen specifiek de zaterdag is nogal tegenvallend inderdaad
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.720
1.884
Timetable kwam afgelopen editie pas half mei naar buiten. Nog even geduld dus.
Iemand een idee hoe het gaat met de ticketverkoop?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken