Rock Werchter 2024

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.588
591
Afgelopen week nog dirk. gezien. Vind ik wel een mooi bandje voor de op de Slope. Ook al speelde ze nu voor amper 50 man, ik neem aan dat ze in Belgie toch wel een pak groter zijn (?)
 
  • Leuk
Waarderingen: fredje en jarne

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.164
5.498
Dat zou dan op de zondag zijn (volgens de eerder uitgelekte poster). Dan blijft de donderdag Belgenloos.
Ik vermoed dat Brihang eerst op donderdag KluB C ging doen maar is geswitcht met Nathaniel om de donderdag wat meer gewicht te geven.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.166
1.622
Staan al Belgen genoeg weeral, laat dit maar voor kleinere buitenlandse bands

Liever wat getalenteerd talent van bij ons dat aan de rand van de doorbraak staat, dan op zondag naar nietszeggend gitaarbandje nummer dertig uit de UK te moeten gaan kijken.

Acts als Ão, No Prisoners, Ada Oda of MAVEE zouden voor mij zeker welkom zijn op die Slope. Er is daar heus nog genoeg plek om een fijne mengelmoes van genres en nationaliteiten te brengen.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.549
4.456
Liever wat getalenteerd talent van bij ons dat aan de rand van de doorbraak staat, dan op zondag naar nietszeggend gitaarbandje nummer dertig uit de UK te moeten gaan kijken.

Acts als Ão, No Prisoners, Ada Oda of MAVEE zouden voor mij zeker welkom zijn op die Slope. Er is daar heus nog genoeg plek om een fijne mengelmoes van genres en nationaliteiten te brengen.
Maar al die namen staan overal in België te spelen, op RW verwacht ik toch een zekere mate van exclusiviteit voor de prijs die je betaalt en de toch relatief weinig beschikbare spots. Als er dan al een tiental Belgische artiesten staan, waarbij Brihang bvb wederom op elk Belgisch festival denkbaar staat, is het gewoon heel goedkoop om er daar nog eens een hoop aan toe te voegen
 
  • Leuk
Waarderingen: festirock

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
558
418
Zouden namen als Sundara Karma en Amyl and the Sniffers sowieso te groot zijn om een avond de Slope af te sluiten? 🤔

Weet niet precies hoe die grootte te meten, maar er stonden in ieder geval vorig jaar ook wel wat bandjes van 'formaat.'

Waarschijnlijk speelt hoop hier een grotere rol dan realisme.
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
689
473
Nu pas gemerkt dat er (op Meute en The Blaze na) geen enkele échte dance act geboekt lijkt. Zou dit wijzen op een verdere uitbreiding van het Casa Bacard-concept?
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.147
1.181
Marc Rebillet ook. Maar inderdaad, weinig dance op zich.

Al heb je ook nog een Jungle of Roisin Murphy, maar dat zijn geen pure dance-acts natuurlijk.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.164
5.498
Nu pas gemerkt dat er (op Meute en The Blaze na) geen enkele échte dance act geboekt lijkt. Zou dit wijzen op een verdere uitbreiding van het Casa Bacard-concept?
Is al jaren dat ze die kaart minder trekken. Veel festivals vissen hier in zelfde vijver. Je moet er dus al met schouders boven uitsteken voor je op werchter raakt.
Bacardi is trouwens verdwenen bij de sponsors, dus ik vermoed iets zonder Bacardi.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken