Pukkelpop 2024

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.231
744
waarschijnlijk gewoon woensdag weer een naam of 8
is dat al bekend dat vrijdag de vvk begint?
 

Berninger220

Randprogramma
19 aug 2022
141
174
Stond er iets in hun mailing dat er deze week terug nieuws zou volgen?

PKP-AFFICHE DIKT VERDER AAN

Hey Pukkelpopper!

Een nieuwe lading namen voor Pukkelpop werd zonet bekendgemaakt.
We verwelkomen Inhaler, Fontaines D.C., J Hus, Amenra, Brutalismus 3000, Crystal Fighters, Enter Shikari, Flogging Molly, Hedex, Romy, The Haunted Youth én Sugababes. Al zin in de zomer?

Tickets? Daar volgt snel meer nieuws over.

Meer info vind je op onze nieuwe website: www.pukkelpop.be.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504

PKP-AFFICHE DIKT VERDER AAN

Hey Pukkelpopper!

Een nieuwe lading namen voor Pukkelpop werd zonet bekendgemaakt.
We verwelkomen Inhaler, Fontaines D.C., J Hus, Amenra, Brutalismus 3000, Crystal Fighters, Enter Shikari, Flogging Molly, Hedex, Romy, The Haunted Youth én Sugababes. Al zin in de zomer?

Tickets? Daar volgt snel meer nieuws over.
Meer info vind je op onze nieuwe website: www.pukkelpop.be.
Nee dus, want had via via opgevangen dat RW deze week hun affiche zou gaan afronden.
Beide kan natuurlijk ook, is voor de vakantie ook zo geweest.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.015
8.659
Nee dus, want had via via opgevangen dat RW deze week hun affiche zou gaan afronden.
Beide kan natuurlijk ook, is voor de vakantie ook zo geweest.
Hoop het wel zeg. Hoe lang duurt het daar vooraleer ze de ticketverkoop open zetten. Ook voortdurend dat momentum onderbreken zou toch wat raar zijn.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Ik zie het probleem eigenlijk niet... feit dat ze niet te ijverig aan hun verkoop beginnen lijkt me net een goed signaal.
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
427
282
Ben benieuwd of je dit jaar de tickets zoals vorig jaar weer in stukjes kunt betalen. Is een handig systeem, zouden naar mijn mening meer festivals moeten doen.
 
Laatst bewerkt:

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.041
2.671
Wel jammer dat Front 242 naar de Lokerse gaat.
Vroeger had je met de Wablief?! een ideaal podium om hen een laatste festivaloptreden aan te bieden.
In 2016 mocht er nog een oude band de Wablief?! afsluiten, ben niet meer zeker welke. Neon Judgement?
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.562
4.482
Fontaines D.C. op RW op de main viel echt dood, was zeer teleurstellend na de ongelooflijk goede show die ik in Trix van hen mocht bijwonen. Ik zie dat op de main van pukkelpop ook niet echt werken, zeker als ze weer geen boys in the better land enz spelen
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Fontaines D.C. op RW op de main viel echt dood, was zeer teleurstellend na de ongelooflijk goede show die ik in Trix van hen mocht bijwonen. Ik zie dat op de main van pukkelpop ook niet echt werken, zeker als ze weer geen boys in the better land enz spelen
Ik verwacht me ook aan een Foals momentje ... Die waren eigenlijk ook behoorlijk populair toen ze op Pkp main stage deden, maar er stond heel weinig volk. In de tent krijg je een veel betere show.
Voor festivals grootte BKS is een main stage show van hen perfect, voor Pkp twijfel ik nog.
 
  • Leuk
Waarderingen: DDave

Gebruikers die dit onderwerp bekijken