Live is Live 2024

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
962
1.000
Paolo Nutini stond toch wel in de sterren geschreven, niet? Ik wist niet dat er hier ook op nog andere acts werd gegokt.
Het vreemde aan Paolo Nutini is : waarom wachten om hem aan te kondigen ?
Hij is al voor andere festivals aangekondigd, dus het is niet alsof er een embargo op een touraankondiging zit.
Hij heeft zo direct geen andere show in België gepland die eerst nog wat tickets moet verkopen voor ze hem voor Live /s Live aankondigen...

Waarom kondig je eerst Sheryl Crow aan als je daarna pas met Paolo Nutini als headliner komt ? Daar kan ik gewoon moeilijk inkomen...
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.927
6.166
Het vreemde aan Paolo Nutini is : waarom wachten om hem aan te kondigen ?
Hij is al voor andere festivals aangekondigd, dus het is niet alsof er een embargo op een touraankondiging zit.
Hij heeft zo direct geen andere show in België gepland die eerst nog wat tickets moet verkopen voor ze hem voor Live /s Live aankondigen...

Waarom kondig je eerst Sheryl Crow aan als je daarna pas met Paolo Nutini als headliner komt ? Daar kan ik gewoon moeilijk inkomen...
Vanwege BKS waarschijnlijk.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.187
3.008
Het vreemde aan Paolo Nutini is : waarom wachten om hem aan te kondigen ?
Hij is al voor andere festivals aangekondigd, dus het is niet alsof er een embargo op een touraankondiging zit.
Hij heeft zo direct geen andere show in België gepland die eerst nog wat tickets moet verkopen voor ze hem voor Live /s Live aankondigen...

Waarom kondig je eerst Sheryl Crow aan als je daarna pas met Paolo Nutini als headliner komt ? Daar kan ik gewoon moeilijk inkomen...
Lijkt me wel duidelijk dat dit niet plan A was, waarschijnlijk lang onderhandeld met een andere naam die uiteindelijk toch niet is gelukt. Paolo Nutini deal was duidelijk ook nog niet rond bij de eerste aankondiging van BKS, dus wellicht dat die tour ook gewoon vrij laat op poten is gezet of uitgebreid.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
962
1.000
Editors has entered the chat*
Die hebben wel pas recent hun Sportpaleis uitverkocht gekregen, dus zou kunnen verklaren waarom die headliner zo lang achter de hand werd gehouden.

Anderzijds wordt die Sportpaleis show door Live Nation georganiseerd, dus wat kan FKP Scorpio het schelen dat die verkoop goed loopt...
 

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
232
87
Editors has entered the chat*
The Editors doen al enkele festivals deze zomer. Op 20 februari werd bekend dat ze TOMAVISTAS in Spanje gaan headlinen op 24 of 25 mei. The National, The Editors en The Smashing Pumpkins is geen slechte tiercé als headliners.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.723
1.891
Zou KOL hier een optie zijn? Ken hun tourschema niet maar komen morgen met nieuwe single...
 
  • Leuk
Waarderingen: festibob

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.633
893
Wat een afschuwelijke website hebben die toch.
Het eerste wat je verwacht te zien is op z'n minst de line-up, ingedeeld per dag...
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
569
413
Wat een afschuwelijke website hebben die toch.
Het eerste wat je verwacht te zien is op z'n minst de line-up, ingedeeld per dag...
Engelstalig kan je wel filteren per dag. Nederlandstalig lijkt er een bug in de site te zitten.


Zou het dan om 16:00 nog gebeuren vandaag?
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
569
413
Dan zal het idd zo om 16:00 wel op de site van Live is live komen.

Dus toch 'gewoon' Paolo Nutini
 
  • Verdrietig
Waarderingen: slyke

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
141
127
De website is nu aangepast met de nieuwe namen.
Die site zouden ze toch beter moeten kunnen beheren... :D
 

Berninger220

Randprogramma
19 aug 2022
141
174
Oy oy, we have some more artists who are joining us at Live is Live: Paolo Nutini! Warhaus! Arooj Aftab! Bess Atwell! Trixie Whitley! Loverman! Very nice, we know. Join us on June 28-30 in Antwerp. #liveislivebe
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken