AC/DC

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
405
252
Ik was vrij vlot door de wachtrij voor Dessel, maar ga liever naar de Arena (want woon in de buurt). De wachtrij voor Amsterdam ging zo traag dat ik de afweging moest maken om kaarten te kopen voor Dessel. Nu alsnog nog door de wachtrij van Amsterdam geraakt en kaarten gekocht. Nu maar hopen dat ik de kaarten voor Dessel kan doorverkopen (iets met een luxe probleem...).
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
Kan iemand een update geven over wat er nog beschikbaar is voor Amsterdam?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
Dit doet mij wel vermoeden dat de wachtrij grotendeels fake is. No way dat er zoveel wachtende zijn die allemaal sowieso MINIMAAL 2 tickets kopen en dat er nu nog tickets beschikbaar zijn.
Zoals ik al zei, je word bedonderd waar je bij staat
 

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
377
855
Moet je eens kijken naar italie concert, daar hebben ze volgens mij 5 verschillende vakken op het veld.
Maar Italianen en iets simpel houden, dat bestaat ook niet :D
In tegenstelling tot Belgen :D
Nee ik had nooit verwacht dat Graspop/Dessel super veel moeite in het veld zou steken, gewoon zoals op het festival
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Alle 55.000 tickets gaan vandaag de deur uit. Ticketmaster, de verdeler van de tickets, werkt voor veel concerten met variabele ticketprijzen wat betekent dat de prijs van de tickets stijgt naargelang de hoeveelheid bezoekers op de website. Maar voor het concert van AC/DC zal dat niet het geval zijn. “Voor deze show zijn geen speciale presale-tickets. Dat is zo op vraag van de artiest”, aldus Bigaré aan HLN. Zo wil de band iedereen een eerlijke kans geven op een ticketje.

Maar één type​

Er is ook maar één tickettype. Er zijn geen vip-tickets, geen ‘golden circle tickets’ of speciale packages. “Enkel met een normaal ticket volgens de general admission kan je het concert bijwonen.”

Uit het artikel van Gazet van Antwerpen
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Verwacht niet dat ik nog Front of Stage tickets kan krijgen voor AMS (als die er uberhaupt zijn). Dus dan sluit het AC/DC hoofdstuk zich helaas.

Op naar de Stones in de US dan maar :)
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Gebruikers die dit onderwerp bekijken