Down The Rabbit Hole 2024

Lion

Support act
7 mrt 2017
770
1.598
Amen Dunes :) Super album gemaakt in 2018, bevestigd voor Roskilde en komt met nieuwe muziek.
Die staat tijdens DTRH (7 juli) in Paradiso.

Edit: wat uiteraard al lang bekend was maar ik overheen gelezen heb.
 
Laatst bewerkt:

Marin

Dagopener
14 apr 2021
503
327
Over Teddy afsluiters gesproken, ik hoop heel erg op Nicolas Jaar. Doet dit jaar een aantal shows in Europa. Maart in Parijs, april in Malmö en Italië. Waarschijnlijk ijdele hoop maar zou hem echt heel graag weer willen zien🥹
 
  • Leuk
Waarderingen: Mimi

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.350
1.804
Over Teddy afsluiters gesproken, ik hoop heel erg op Nicolas Jaar. Doet dit jaar een aantal shows in Europa. Maart in Parijs, april in Malmö en Italië. Waarschijnlijk ijdele hoop maar zou hem echt heel graag weer willen zien🥹
Jaaaaa. Stond al een keer eerder op die plek en dat was zo gaaf.

edit: Volgens mij leven we beetje in het verleden, topic van vorig (nicholas) jaar ;-)
 

dblauw

Campingartiest
28 nov 2023
92
97
Weer nieuwe namen bij Rock Werchter aangekondigd, welke hiervan zien jullie ook nog wel op DTRH verschijnen?

The Cat Empire, Jalen Ngonda, Bombay Bicycle Club, Johnny Marr enNathaniel Rateliff & The Night Sweats komen naar Werchter op donderdag 4 juli. Nieuw voor vrijdag 5 juli zijn Tom Odell, Gary Clark Jr., Frank Carter & The Rattlesnakes, Declan McKenna en Kneecap. Brihang, Cian Ducrot, No Guidnce en Noname zijn nieuw op de line-up van zaterdag 6 juli. Pretenders, IDLES, Lawrence en Matt Maltese zullen op zondag 7 juli optreden.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarkD

gesp

Support act
11 jun 2018
1.101
324
Zie van de line-up van Werchter graag Archive, Arlo Parks, High Vis, Johnny Marr en the Streets de landsgrens oversteken.
 

BeWario

Campingartiest
27 jun 2023
99
93
Over Teddy afsluiters gesproken, ik hoop heel erg op Nicolas Jaar. Doet dit jaar een aantal shows in Europa. Maart in Parijs, april in Malmö en Italië. Waarschijnlijk ijdele hoop maar zou hem echt heel graag weer willen zien🥹
Omg dit zou echt hemels zijn 😍😍
 

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
149
24
Heb op Lowlands alleen het slot van Johnny Marr gezien en dat zou inderdaad wel heel mooi zijn. Declan McKenna in een half lege India was ook echt verassend leuk ander half jaar terug.

Bombay Bicycle Club lijkt me ook nog wel een typische naam voor de Hotot smiddags.

Ben zelf inderdaad nog steeds hard aan het duimen voor High Vis uit hun vorige drop.
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183
Johnny Marr, Declan McKenna, Cat Empire zouden voor mij welkome toevoegingen zijn. Nicolas Jaar mag wegblijven. Dat vond ik toen een aantal jaar terug echt vreselijk. Was ook achterlijk druk toen in de tent.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183
Zou er nog een elektronische act van formaat geboekt worden? Afgelopen jaren toch Fred Again, Disclosure en Underworld gehad.
 

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
149
24
Zou er nog een elektronische act van formaat geboekt worden? Afgelopen jaren toch Fred Again, Disclosure en Underworld gehad.
Zo groot gaat het in ieder geval niet worden. Eerder nog een in het rijtje Moderat, Bicep, The Blaze of eentje als Polo & Pan, Sofi Tukker enz.
 

snoeperd

Randprogramma
6 jun 2019
110
105
Misschien niet een hele grote elektronische artiest maar zie Irene Dresel graag komen met haar nieuwe album op zak! En Nicolas Jaar zou ook wel echt heel vet zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken