Lowlands 2024

Lowlandsje

Playlistbediener
19 jul 2022
24
45
Van Peggy Gou haar fee had je een week lang de Bravo vol kunnen boeken. Erg zonde van het geld naar mijn idee. Ze heeft wat leuke tracks geproduceerd, maar vind het geen goede DJ.

En dat gezeik op Goldband. Ze kosten ook niet de wereld jongens. Zal vast een dikke show worden op de Alpha en anders pleur je inderdaad op naar een van de andere stages.
Inderdaad ja. Ik kan me herinneren dat twee jaar geleden met Goldband op de Alpha de geluiden wel iets positiever waren vooraf. Alleen de boeking is niet heel creatief, vandaar -denk ik- de negativiteit. De show vond ik twee jaar terug ijzersterk. Ik verbaas me eerlijk gezegd eerder over het feit dat ze nog geen nieuwe muziek hebben en al geboekt zijn. Over het algemeen vind ik de line-up voor het eerst in jaren zeer gedifferentieerd. Als je de namen van de artiesten niet zou lezen in dit topic, zou je serieus denken dat Rolf Sanchez met Kris Kross Amsterdam de Alpha afsluit. Zo erg is het allemaal niet jongens.
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
293
211
Alles wat ik vreselijk vind aan een band zit verenigd in Goldband. Wat een paupers. Ik schaam me echt als Nederlander voor die band. Moet je kijken wat België allemaal heeft qua topbands. Dus ja, alleen al het zien van die naam bezorgd me jeuk op plekken waarvan ik niet eens wist dat ik ze had.

Voor de rest een zeer sterke lineup.
 
Laatst bewerkt:

Mimi

Playlistbediener
4 jul 2023
15
18
Hele goeie lineup! Veel plezier iedereen die een kaartje weet te bemachtigen

Heb zelf al veel acts gezien tijdens DTRH22 en DTRH23, dus ga geen kaartje halen, maar heb toen ontzettend genoten van Fred Again, Idles, the Smile, Jungle By Night, Goldband, Overmono (!), Froukje, Spinvis en Lander en Adriaan (!). Kan jullie zeker Overmono en Lander en Adriaan aanraden! En ja ook Goldband was echt een feestje tijdens DTRH22, of je er nu van houdt of niet, ze gaan wel een vette show neerzetten.

Jammer dat ik QOTSA, Skrillex, Soulwax en Half moon Run ga mislopen, en ik hoop voor jullie op een B2B Skrillex en Fred Again, dat zou geniaal zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Ik ben altijd pro guilty pleasures. Zeker als ze niet ieder jaar de revue passeren waardoor het een guilty pleasure. Ik heb ze nog nooit gezien, dus dan vind ik het wel geinig om even rond te gluren. Meer dan dat is ook niet hoor. Alleen van de weinige "grote" namen op het affiche die ik nog niet eerder live zag. En ik ben inderdaad ook verwend hoor misschien hoor.

Maar zo vind ik het wel weer jammer dat de landen buiten de Benelux wel een Lana Del Rey of een Pulp kunnen krijgen om maar wat te noemen.
Ja, ik snap het wel, wat betreft Sugababes.
Ik ben inderdaad benieuwd of Pulp nog ergens in Belgie, Duitsland of Nederland komt. Vind het best gek en jammer dat ze tot nu toe alleen in Zuid-Europa en Scandinavie staan.
 

stijnos7

Campingartiest
9 jul 2022
65
108
Misschien we niet een headliner? Vorig jaar Billie, FATM en NBT als reguliere headliner + CDW en underworld als dance headliner. Nu heb je Fred again, Goldband, QOTSA en Peggy Gou, maar dan mis je toch nog of een dance headliner of een reguliere headliner?
 

nieuwsgierig

Campingartiest
3 feb 2020
61
58
NAS trouwens gezien op Core een tijdje geleden en kan je zeggen: dat was echt onverwacht sterk live. Topboeking voor Lowlands.
Klopt, in de Ziggo zomer '23 ook goed, al gezien maar àls t me lukt LL kaarten te regelen dan staat NaS op mn lijstje!

Net als Maribou State, ben benieuwd of ze dit jaar weer upgraden naar grotere tent/ stage?
 

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
231
228
5000 kaarten vrijdag al in de voorverkoop via VodafoneZiggo. Hmm. Beetje stom. Wij wouden een groepsticket voor 10 man halen maar kunnen er ook vrijdag al 6 snaggen, dus nu twijfel.
 
  • Wow
Waarderingen: eva84

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
474
696
Nou de vrees dat er op LL geen plek meer zou zijn voor de hardere gitaarmuziek is met Backxwash, QOTSA, Bob Vylan, Fat Dog en IDLES ook niet uitgekomen.
 

Broodrooster

Randprogramma
21 apr 2021
122
177
Erg blij mee! Veeeeeeel sterkere lineup dan de afgelopen jaren wat mij betreft! En mbt Goldband: tja. Ook geen fan van, maar laat maar ff zien dan..

Zou me eerlijk gezegd echt niet verbazen als ze in juni een tweede album droppen wat waanzinnig is (maar ik kijk ook niet raar op als t flopt 😂)

Add on: valt me wel op dat er niet echt meer legacy acts geboekt worden, zoals een Nile Rodgers en een Giorgio Moroder. Zou t bijvoorbeeld echt heel dik vinden als een David Byrne gewoon een Bravo show komt doen. Of moet je Sugababes nu legacy noemen?😂
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Buddha84 en koekebakker

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
150
117
Leuke en goede worp! Ik ben benieuwd of ik vrienden mee krijg naar LL dit jaar. Ze zijn van die types die pas kaarten gaan halen wanneer het eigenlijk al te laat is.
Hoeft maar 30% kans op regen te zijn en je kan gemakkelijk een kaartje scoren in de weken voor Lowlands.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • mees