Lowlands 2024

vanNelle_Monae

Campingartiest
1 jun 2023
55
33
Ik kom even meegluren hier. Wat jammer dat Lowlands geen dagtickets verkoopt: een QOTSA in form zoals op Rock Werchter vorig jaar wil ik altijd wel meemaken. Toffe namen verder naast QOTSA :)
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.504
780
Is er al iemand die zegt ik zit zaterdag niet klaar?
Ik niet, moet voetballen. Maar mijn vrienden vast wel :).
Zaterdag moeten ze echt verbieden om dingen in de verkoop te doen. Maargoed, dat zullen andere mensen weer denken doordeweeks.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
240
143
QOTSA, IDLES, The Smile, Soulwax top. Spiritbox, Sugababes, Fat Dog, Overmono, Blawan Wargasm wel aardig.

Goldband, Fred Again en Froukje weer op herhaling. Had liever wat anders gezien. Veel namen die je de afgelopen 2 jaar al op PP of Lowlands hebt kunnen zien. Peggy Gou snap die hype niet. Meezing house tech-house gepruttel.
Heb liever de wat stevige techno. CDW was geniaal. Reinier Zonneveld had prima gepast.
Voor de rest rap / hip-hop niet mijn ding.
NAS misschien qua nostalgie wel aardig.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude en eva84

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Jongens, Sampha. HEERLIJK. Stond bijna op het punt op NSJ zondagticket te kopen voor hem.

Enorm enthousiast zeg. Queens of the Stone Age had ik eigenlijk niet meer verwacht maar absoluut een must see. Ook Denzel Curry, Big Thief, Idles, NAS, Overmono, Blavan live, The Smile. Blokkenschema gaat alleen maar kut zijn, verwacht ik.
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
snap echt niet t gezeur over goldband.
er staan nog 200 andere acts, en de tent gaat gewoon volstaan tijdens hun optreden.
wees blij dat je er niet heen moet.
maar dat je op dat moment bij iets kan staan wat wel leuk is in jouw ogen
Hoogste bomen vangen het meeste wind.
Wat mij betreft logisch dat de headliners de meeste aandacht krijgen, en als die tegenvallen, dat daar dan over gezeurd wordt.
Verder is Lowlands inderdaad wel een festival waar altijd wat anders te doen is, ook tijdens headliners, maar toch.
 

bjklaver

Playlistbediener
13 dec 2023
36
55
Hmm ja ok. Goldband, Peggy Gou, en Froukje zo hoog is natuurlijk geldklopperij eersteklas. Fred Again doet me ook weinig.

QOTSA wil ik best wel weer eens zien, maar ook wel tikkeltje been there done that. The Smile is enorm tof natuurlijk, maar heb ook al kaartjes voor hun AFAS show.

Verder toffe acts: Big Thief, Denzel Curry, IDLES, Inhaler, Jorja Smith, Nas, Sampha, Skrillex. Maar allemaal vaker wel live kunnen zien.

Ook dingen als Spinvis, Soulwax, Romy, Overmono, Half Moon Run, Blawan (Live) ook wel tof. Maar ook weer niet echt vernieuwend. Sugababes als guilty pleasure act is prima.

Onder de kleinere namen zitten ook zeker wel goede dingen bij. 7/10
Barry cant swim is ook wel de moeite 😉
 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.868
1.808
India iets smallere (effectief kleinere) tent zodat de tent wat sneller vol staat, ook voor kleinere bands. Komt door oa. Dry Cleaning vorig jaar.
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Hmm ja ok. Goldband, Peggy Gou, en Froukje zo hoog is natuurlijk geldklopperij eersteklas. Fred Again doet me ook weinig.

QOTSA wil ik best wel weer eens zien, maar ook wel tikkeltje been there done that. The Smile is enorm tof natuurlijk, maar heb ook al kaartjes voor hun AFAS show.

Verder toffe acts: Big Thief, Denzel Curry, IDLES, Inhaler, Jorja Smith, Nas, Sampha, Skrillex. Maar allemaal vaker wel live kunnen zien.

Ook dingen als Spinvis, Soulwax, Romy, Overmono, Half Moon Run, Blawan (Live) ook wel tof. Maar ook weer niet echt vernieuwend. Sugababes als guilty pleasure act is prima.

Onder de kleinere namen zitten ook zeker wel goede dingen bij. 7/10
Grappig dat je overal een maar bij hebt, behalve Sugababes :p
Ben het overigens wel met je eens, qua cijfer, maar over jou 'maren', ik denk niet dat het realistisch is om te verwachten dat Lowlands met veel acts komt die jij nog niet live hebt gezien (of gaat zien) en wel kwalitatief goed zijn. Nu klinkt het alsof je daar erg van baalt, maar volgens mij kan dat nauwelijks anders.
 
  • Leuk
Waarderingen: Knakworst

festivalgekkie

Playlistbediener
5 feb 2023
19
26
QOTSA, IDLES, The Smile, Soulwax top. Spiritbox, Sugababes, Fat Dog, Overmono, Blawan Wargasm wel aardig.

Goldband, Fred Again en Froukje weer op herhaling. Had liever wat anders gezien. Veel namen die je de afgelopen 2 jaar al op PP of Lowlands hebt kunnen zien. Peggy Gou snap die hype niet. Meezing house tech-house gepruttel.
Heb liever de wat stevige techno. CDW was geniaal. Reinier Zonneveld had prima gepast.
Voor de rest rap / hip-hop niet mijn ding.
NAS misschien qua nostalgie wel aardig.
Ik mis ook wel he hardere draaiwerk voor in de nacht. Voor mijn gevoel veel dj's die veel stijlen combineren
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken