Pinkpop 2027

Oeh hopen op Muse! Op de PP camping naast tickets voor de ziggo gegrepen, dus dan kan ik ze alsnog zien met het nieuwe album!
Snap dat het voor de niet-fans wat snel is na 2025, maar ik zou erg blij zijn!

Zijn toch hele magere headliners op Hurricane. Die hebben wel groter geboekt in het verleden.

MGK is die populair in Nederland? Zit absoluut niet in mijn bubbel.

Te snel terug maar zo goed zijn ze niet? Die zijn live altijd geweldig.
Ze zijn niet goed genoeg om na 2 jaar terug te komen. Een headliner die 50.000 tickets verkoopt laat je 2 jaar later toch niet terug headlinen? Ik zou dat heel mager vinden. Niet dat ik Muse slecht vind maar dus niet goed genoeg om na 2025 al terug te komen in 2027.

Ik zou ook enthousiast worden van Muse hoor, altijd een waanzinnige live show and het nieuwe album is echt goed.

Ze zijn niet goed genoeg om na 2 jaar terug te komen. Een headliner die 50.000 tickets verkoopt laat je 2 jaar later toch niet terug headlinen? Ik zou dat heel mager vinden. Niet dat ik Muse slecht vind maar dus niet goed genoeg om na 2025 al terug te komen in 2027.
Ik ben het eens dat ze te snel terug zouden komen maar oneens dat ze niet zo goed zijn live. Je post las iig alsof je dat zei.

• Leuk
Waarderingen: Casper1995
Muse live is mij een paar jaar geleden enorm tegen gevallen, keek er toen wel naar uit, maar vond het allemaal erg plastic, zeker het constante spelen met de Camera, hoop op een andere headliner. Met werk komt RW niet uit, wordt enkel Pinkpop dit keer

Rete druk was het zeker niet. Naar het schijnt zaten ze toen rond de 50.000 tickets. Zondag 2026 was het véél drukker.

Ik kan over dit jaar geen cijfers vinden, maar dat is sowieso ook niet helemaal eerlijk om dit Muse aan te rekenen:
In 2025 waren er nauwlijks weekend kaarten verkocht en wisten Muse + Korn die zondag alsnog naar 50.000 te trekken, wat echt niet slecht is . Dit jaar stond er een veel sterker programma over de hele breedte en dus ook een stuk meer weekend gasten.

Dit jaar heeft Muse een nieuw album, dus ik zou zeggen: Zet ze volgend jaar neer met dat nieuwe album, in plaats van over 2 jaar als iedereen ze alweer elders gezien heeft met het nieuwe materiaal. Dan kun je daarna weer een paar jaar wachten tot een nieuw album.

• Leuk
Waarderingen: Damsel, brutus257 en BGI
Zal voor velen niet verfrissend genoeg zijn, maar Nbt - Muse - Pearl Jam zou voor mij een droom bovenkantje zijn!

Zelf hoop ik op:
NBT - Sam Fender - Pearl Jam
MGK - War On Drugs - Turnstile
Kan ik ergens tekenen maat goed dit gaat het niet worden en verwacht die vrijdag en zaterdag niet geweldig gaat lopen qua verkoop

Dat mist toch wel een beetje een goeie popheadliner.

War on Drugs moeten ze op Pinkpop niet meer willen. Dat was de vorige keer een aanfluiting door al dat publiek dat er doorheen stond te ouwehoeren.

• Leuk
Waarderingen: Bart1981
Geen idee of Metallica nog als optie werden gezien maar die hebben net een serie concerten voor US aangekondigd in mei juni 2027.
zeker niet. Die hebben nu een nieuwe productie dat ze de kijkers rond zich hebben verzameld en dat ze spelen in het midden van een american football field een beetje zoals Ed Sheeran met zijn 360 graden podium. Met deze productie kunnen ze niet op festivals maar moeten ze in stadia of grote velden staan.

• Leuk
Waarderingen: PJ
zeker niet. Die hebben nu een nieuwe productie dat ze de kijkers rond zich hebben verzameld en dat ze spelen in het midden van een american football field een beetje zoals Ed Sheeran met zijn 360 graden podium. Met deze productie kunnen ze niet op festivals maar moeten ze in stadia of grote velden staan.
Is er gezegd dat ze voorlopig alleen met die productie touren?

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Ik gok dat Mojo Muse in Groningen gaat neerzetten. Muse is niet meer zo'n grote act als nog maar paar jaar geleden. Inderdaad op vorige keer pinkpop 50k dagkaarten. En ook ArenA paar jaar geleden bleek veel te groot.

• Leuk
Waarderingen: brutus257

Users who are viewing this thread