Actualiteit

Grapje kan best door de beugel, we hebben het hier over iemand die de schuld van de wooncrisis, grotendeels veroorzaakt door haar partij(genoot Stef Blok), schaamteloos bij de asielzoeker neerlegt. Hoeven haar echt niet te sparen. De beste vrouw zou liever met een buidel van deur tot deur gaan om de Defensiegelden bij de brave burger op te halen dan die rekening neer te leggen waar die hoort, bovendien.

"In de miljoenennota en het coalitieakkoord schrijft het kabinet dat werken moet lonen. Maar in de begroting blijkt dat de plannen waar het kabinet extra geld voor uittrekt steevast worden betaald door de belasting op arbeid te verhogen, concludeert de Raad van State. Die staat sinds 1 juli onder leiding van Sybrand van Haersma Buma, oud-fractievoorzitter van het CDA en burgemeester van Leeuwarden.

Van de zes miljard euro aan lastenverzwaringen in 2027, gaat 5,8 miljard ten koste van werkenden. Terwijl de lasten voor bedrijven en vermogenden juist iets omlaag gaan."

Dus..

"In de miljoenennota en het coalitieakkoord schrijft het kabinet dat werken moet lonen. Maar in de begroting blijkt dat de plannen waar het kabinet extra geld voor uittrekt steevast worden betaald door de belasting op arbeid te verhogen, concludeert de Raad van State. Die staat sinds 1 juli onder leiding van Sybrand van Haersma Buma, oud-fractievoorzitter van het CDA en burgemeester van Leeuwarden.

Van de zes miljard euro aan lastenverzwaringen in 2027, gaat 5,8 miljard ten koste van werkenden. Terwijl de lasten voor bedrijven en vermogenden juist iets omlaag gaan."

Dus..
... de "hardwerkende Nederlander" (wiens stokpaardje is dit ook alweer?) kan de tering krijgen?

Edit; Overigens is dit natuurlijk niet alleen Dilans schuld, D66 en CDA gaan hier gewoon in mee.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en Oasiss

Dus..
Tsjah, we mogen het blijkbaar niet te veel over Dilan hebben - maar dit is dus wel wat je krijgt met de VVD.

En ik zal hem hier ook even plaatsen:

Hallo luitjes,

Ik ga het forum verlaten. Ik merk dat ik het aan teveel kanten ontgroeid ben, en ik wil graag wat minder aan mijn scherm(en) gaan hangen. Bedankt voor de vele leuke discussies! Veel plezier met de aanloop naar de aankondigingen voor volgend seizoen!
Jammer, Rick! Dat is dan het tweede forum waar we elkaar (heel waarschijnlijk) niet meer gaan tegenkomen.

Het ga je goed!

Die marathonvergaderingen hebben Jantje Paternotte niet al te veel goed gedaan..

Laatst bewerkt:
En Klaver verwijten niet met Ja21 te dealen. Ja21 hád in het kabinet gekund..
Waarom zou Klaver ook. Hij kan ze ook zonder Ja21 in de 2e Kamer aan een meerderheid helpen en ik denk ook wel in de 1e Kamer met andere linkse partijen. Als de VVD dat niet wil dan zullen ze toch een meerderheid moeten gaan proberen te krijgen in beide Kamers zonder de Linkse zetels waarbij D66 en CDA niet volledig, voor zover dat niet al het geval is, hun ziel verkopen.

Waarom zou Klaver ook. Hij kan ze ook zonder Ja21 in de 2e Kamer aan een meerderheid helpen en ik denk ook wel in de 1e Kamer met andere linkse partijen. Als de VVD dat niet wil dan zullen ze toch een meerderheid moeten gaan proberen te krijgen in beide Kamers zonder de Linkse zetels waarbij D66 en CDA niet volledig, voor zover dat niet al het geval is, hun ziel verkopen.
Ja, heel verknipt narratief van Paternotte (en zijn speelmaatjes). Kan het toch nauwelijks anders zien dan vast een zondebok zoeken voor een val van het kabinet.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Paternotte en D66 gaan hier wel af in een bepaalde mate van gespeelde naieviteit en jij bakken. Ik kan ook niet even je auto stelen en als je me dan pakt dat we gaan onderhandelen over de prijs, zo voelt het een beetje.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Jongeren die per se 5 dagen moeten werken wordt wel echt Brekelmans' stokpaardje hè? Zelf bijna een vol decennium gestudeerd hebben en dan dit soort praatjes 😅

Users who are viewing this thread