Actualiteit

Je bent wel echt gek als je op spoor materiaal gaat leggen als 'protest.' Mogelijk ontsporing van een trein om een punt te maken...

Jongens in wat voor tijden leven we? Kan iemand me wakker maken uit deze absurdistische koortsdroom?
Het is echt te bizar voor woorden. Ik hoop echt dat de verantwoordelijken (boeren? FDF/Agractie? De Russen?) nu echt gewoon achter slot en grendel worden gezet.

• Leuk
Waarderingen: AngieH
Het is echt te bizar voor woorden. Ik hoop echt dat de verantwoordelijken (boeren? FDF/Agractie? De Russen?) nu echt gewoon achter slot en grendel worden gezet.
Welkom in Nederland waar je alle wetten in de prullenbak mag gooien als je maar doet alsof je protesteert.... boeren, migratie, klimaat, de schutting van de buurman die 1,2mm op jou grond staat. Mensen zoeken alleen maar redenen om mekaar aan te vallen en andere het leven zo zuur mogelijk te maken.

• Leuk
Waarderingen: davadude
We moeten allemaal onze bezittingen cadeau geven aan Dilan ter bescherming van onze veiligheid!!!

Hier ook weer Dilan bij halen is wel triest van je hoor...
Het was een grapje naar aanleiding van de Russen die er gekscherend bij werden gehaald. Maar you do you als dít het trieste is dat je eruit haalt!

Het was een grapje naar aanleiding van de Russen die er gekscherend bij werden gehaald. Maar you do you als dít het trieste is dat je eruit haalt!

Het was niet grappig.

Het gaat over een zeer gevaarlijke vorm van sabotage wat vermomd wordt als protest, en jij gaat, wederom, je Dilan-allergie eroverheen spuien.

Me being me: triest van je...

Je bent wel echt gek als je op spoor materiaal gaat leggen als 'protest.' Mogelijk ontsporing van een trein om een punt te maken...
Gewoon ter zijde, ik ga niet te technisch gaan, maar een trein ontsporen door hun actie zou niet gebeuren. Infeite hebben ze gewoon een kortsluiting gemaakt en daardoor lijkt het alsof er een trein staat op dat spoor, maar dat is niet het geval.

Het was niet grappig.

Het gaat over een zeer gevaarlijke vorm van sabotage wat vermomd wordt als protest, en jij gaat, wederom, je Dilan-allergie eroverheen spuien.

Me being me: triest van je...
Je snapt dat ze minister van Defensie is en in dit kader van "de Russen" daarom door mij genoemd werd..

Weet je, ik ga het niet eens proberen; fijne dag!

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Welkom in Nederland waar je alle wetten in de prullenbak mag gooien als je maar doet alsof je protesteert.... boeren, migratie, klimaat, de schutting van de buurman die 1,2mm op jou grond staat. Mensen zoeken alleen maar redenen om mekaar aan te vallen en andere het leven zo zuur mogelijk te maken.
wanneer je de wet overtreed, demonstreer je niet meer. stoere taal hebben we zo weinig aan.

Users who are viewing this thread