Verzameltopic overige Nederlandse festivals 2026

Complexity Fest heeft op traditionele wijze weer de Nederlandse opener bekendgemaakt. Dat wordt Gerri Jäger en daarmee is het plakaat compleet.

De eerste naam voor Jazztival (Alkmaar) op 4 oktober is bekend: Tyn Wybenga’s Brainteaser Orchestra.

Breda Barst met namen voor hun opkomende podium.

ProgPower met nieuwe namen. Hieronder nu de voorlopige (volledige?) line-up.
Blijf het zeggen: eindelijk iets in Breda om naar uit te kijken (y)

• Leuk
Waarderingen: Greyhound en wenteldave
En nog weer 16 namen voor LotD:

Arkayla (UK) • Bert (UK) • Esmeralda Road (IR) • Jawdropped (US) • Kelly No Brakes (SE/FR) • leather.head (UK) • MAQUINA. (PT) • Mixed Waste (BE) • Pales (FR) • Shark School (IE) • Spanish Horses (UK) • State Of Grace (UK) • Sunken (UK) • The Glowworms (UK) • Tracey Nelson (US) • Ugly Ozo (UK)

• Leuk
Waarderingen: Greyhound
Zit er nog wat talent bij? Ken van deze lichting niet veel.
Mood Bored is live nu erg goed, laats nog voor Prewn gezien
Biddy Early is wel tof, volgens mij ook semi-lokaal aan Breda. Beetje ramelende power-pop indie

Voor de rest ken ik het niet of is het niet echt denderend in mijn ogen naast die 2 en crybabies

Mood Bored is live nu erg goed, laats nog voor Prewn gezien
Biddy Early is wel tof, volgens mij ook semi-lokaal aan Breda. Beetje ramelende power-pop indie

Voor de rest ken ik het niet of is het niet echt denderend in mijn ogen naast die 2 en crybabies
We zijn allang blij als er iemand anders als Gerard Joling of Di-rect komt optreden.

Users who are viewing this thread