Brian Headliner Sfeerbeheer 16 jun 2015 7.164 10.785 Vandaag om 10:01 #81 Oasiss zei: Ik heb wat gemist denk ik, maar heb je hem daadwerkelijk gesproken?! Klik om te vergroten... Haha, je hebt zeker wat gemist. David Byrne kort gesproken en op de foto mee gegaan. En Matt Berninger kwam tijdens zijn show ook intens bij me. Waarderingen: luluasas, BlackwaterPark, wenteldave en nog 2 andere personen
Oasiss zei: Ik heb wat gemist denk ik, maar heb je hem daadwerkelijk gesproken?! Klik om te vergroten... Haha, je hebt zeker wat gemist. David Byrne kort gesproken en op de foto mee gegaan. En Matt Berninger kwam tijdens zijn show ook intens bij me.
MadMandra27 Subheadliner Sfeerbeheer 23 aug 2022 3.726 4.168 Vandaag om 10:04 #82 Brian zei: Haha, je hebt zeker wat gemist. David Byrne kort gesproken en op de foto mee gegaan. En Matt Berninger kwam tijdens zijn show ook intens bij me. Klik om te vergroten... Wat de uitkomst is van deze Draft, jij bent gewoon de winnaar van het leven Waarderingen: Brian
Brian zei: Haha, je hebt zeker wat gemist. David Byrne kort gesproken en op de foto mee gegaan. En Matt Berninger kwam tijdens zijn show ook intens bij me. Klik om te vergroten... Wat de uitkomst is van deze Draft, jij bent gewoon de winnaar van het leven