Graspop Metal Meeting 2027

Op die poster van Rock Harz staat niet zoveel waar ik het echt warm van krijg. Gwar zou wel eens geinig zijn, maar dan eerder om het eens gezien te hebben, niet omdat het muzikaal veel voorstelt.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Alle optredens van de Sisters of Mercy sta je een uur naar rook te kijken waar wat silhouetten doorheen bewegen, volgens mij is die band al decennia gesplit zonder dat iemand het heeft opgemerkt.

• Haha
Waarderingen: won666
Here We Go Again GIF

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: festivalryo en Jamel
Hoewel Accept afgelopen jaar is geweest wens ik hen een spot in betere omstandigheden volgend jaar op GMM. De hitte was zowel voor de band als voor het publiek een domper op de feestvreugde.

Ze zullen er wel niet staan maar mocht het toch zo zijn dan is het hopelijk niet weer 500 graden.

Hoewel Accept afgelopen jaar is geweest wens ik hen een spot in betere omstandigheden volgend jaar op GMM. De hitte was zowel voor de band als voor het publiek een domper op de feestvreugde.

Ze zullen er wel niet staan maar mocht het toch zo zijn dan is het hopelijk niet weer 500 graden.
Dat vond ik er persoonlijk niet aan af te zien. Echt een super solide optreden. En ik vond op dat moment zelf de warmte ook nog wel te doen.

Dat vond ik er persoonlijk niet aan af te zien. Echt een super solide optreden. En ik vond op dat moment zelf de warmte ook nog wel te doen.
Muzikaal zat het heel goed in elkaar daar niet van maar je merkte naar het midden toe wel dat het niet zo energierijk meer was.

Users who are viewing this thread