Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Tja, het is voor mij wat laat om nu af te haken op het moment dat de 180 deelnemers dusdanig zijn uitgefilterd dat er potjes komen van twee goede ploegen tegen elkaar.
Pierre van Hooijdonk vindt een vrouwelijke voetbalcoach bij Oranje niet geschikt. Dat maakte de voetbalduider zondagavond duidelijk in een uitzending van de NOS. In een korte discussie met voetbalster Sherida Spitse en oud-voetballer Youri Mulder werd besproken of Sarina Wiegman, oud-bondscoach...
Pierre van Hooijdonk vindt een vrouwelijke voetbalcoach bij Oranje niet geschikt. Dat maakte de voetbalduider zondagavond duidelijk in een uitzending van de NOS. In een korte discussie met voetbalster Sherida Spitse en oud-voetballer Youri Mulder werd besproken of Sarina Wiegman, oud-bondscoach...
Ik zat gisteren ook helemaal niet naar de tv te schreeuwen dat je spelers die niet accepteren dat een vrouw trainer is maar gewoon niet voor je land moet laten uitkomen..
Maar goed, de eerste keer dat er iets zinnigs uit Pierre komt, moet nog plaatsvinden.
Niet eens. Een gezonde WK organisatie wereldwijd moet kunnen. Dat WK's altijd maar in Westerse landen moeten plaatsvinden (wat je hier vaak hoort) vind ik niet ok. Het zit hem meer in betaalbare toernooien organiseren, en dan mag het best een keer buiten Europa zijn.
Als Indo is dat de enige optie die ik voorlopig zie dat wij nog op een WK gaan spelen namelijk.
Dussss... De KBVB heeft een brief naar FIFA gestuurd met de vraag om meer uitleg in de zaak Balogun. De FIFA heeft deze brief als een officieel beroep geregistreerd, om dat vervolgens meteen af te sluiten wegens een gebrek aan motivering. Waardoor de KBVB ook haar mogelijkheid om in beroep te gaan kwijt is. Alle truken van de foor zijn goed voor de FIFA.
Ik zou gewoon scorched earth gaan als Balogun straks een rol speelt in de einduitslag.
Niet eens. Een gezonde WK organisatie wereldwijd moet kunnen. Dat WK's altijd maar in Westerse landen moeten plaatsvinden (wat je hier vaak hoort) vind ik niet ok. Het zit hem meer in betaalbare toernooien organiseren, en dan mag het best een keer buiten Europa zijn.
Als Indo is dat de enige optie die ik voorlopig zie dat wij nog op een WK gaan spelen namelijk.
WK's hoeven wat mij betreft zeker niet altijd in Westerse landen. 2010 en 2014 waren fantastisch.
Het is meer dat ik de nare smaak van de VS en de enorme commercie van dit WK niet helemaal los kan zien van het toernooi. Dat daarbij een hoop wedstrijden op ongunstige tijdstippen zijn, helpt niet voor de beleving, maar dat is wat mij betreft niet het belangrijkste punt. In die zin had ik een WK in Mexico misschien wel leuker gevonden.