Graspop Metal Meeting 2027

Beter passend bij Parkway Drive dan, beide van het -core genre :LOL:

Maar lijkt me toch passender bij zo'n band dan op dezelfde dag als een Scorpions, Priest of Linkin Park of iets dergelijks.
Het hoeft toch ook niet eens per se bijelkaar te passen?
Zo stonden er vorige week donderdag een thrash metal, symphonic metal, nu-metal en punk band als headliners en subs op de main stages.
En Knocked Loose paste op de vrijdag net zo goed bij de overige bands als een Schultenbräu bij een wijnproeverij.

Het hoeft toch ook niet eens per se bijelkaar te passen?
Zo stonden er vorige week donderdag een thrash metal, symphonic metal, nu-metal en punk band als headliners en subs op de main stages.
En Knocked Loose paste op de vrijdag net zo goed bij de overige bands als een Schultenbräu bij een wijnproeverij.

Hoeft niet te passen, maar zou wel leuk zijn. Maar Knocked Loose is niet echt een sterk argument, dat was gewoon een vervanger, dan heb je niet alle keuze meer. Twisted Sister paste toch wat beter. Ik vond het verder deze editie best passend allemaal bij elkaar.

Edit: voor iemand die vaker een dag gaat dan een heel weekend (zoals ik en komend jaar 100% zeker dat het weer geen weekend wordt) is het ook alleen maar wenselijk dat de headliners bij elkaar aansluiten of passen. Twee headliners zien is immers leuker dan er maar één zien.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: saurus
Ik zou kanonenfieber en gaerea op herhaling niet erg vinden.
Kanonenfieber voor de dubbele verwacht ik wel ja na deze zegetocht. En dan als Marquee of Jupiler headliner. Als Alcatraz ze heeft dan hebben ze daar een gouden slag mee geslagen voor volgend jaar. Die zouden daar nu al zelfs als sub op de Prison kunnen staan

• Leuk
Waarderingen: won666
Children of bodom
Blink 182
Faith No more
Billy Talent
Doodseskader
Gojira
Channel Zero ( come back 😀)

Laatst bewerkt:
Aangezien we, zoals elk jaar, wel zullen worden doodgegooid met core-bands, hoop ik dat enkele van de volgende bands (die er nog nooit stonden) dan opduiken: Silent Planet, Like Moths to Flames, Boundaries, Silence/156, Vianova, The Callous Daoboys en Invent, Animate.

• Leuk
Waarderingen: L110Midnight
Dimmu borgir met een nieuwe plaat zullen na de najaarstour ook wel een rondje festivals doen. Zouden ook wel eens een headline spot kunnen krijgen.

• Leuk
Waarderingen: saurus
Zal sowieso toch wel wat van langskomen zeker.

Lorna shore is gans men ding niet en Kanonenfieber is me toch wat te zwaar maar heaven shall burn gaat mogelijk nog wel lukken als opvulling, al ist maar om black tears te horen😄
vond kanonenfieber live wel een stuk minder zwaar overkomen dan op album overigens

Users who are viewing this thread