Live is Live 2026

Forest stage.
 

Bijlagen

  • FB_IMG_1782236154273.jpg
    FB_IMG_1782236154273.jpg
    152,4 KB · Weergaven: 101
  • FB_IMG_1782236149990.jpg
    FB_IMG_1782236149990.jpg
    122,1 KB · Weergaven: 99
  • FB_IMG_1782236145026.jpg
    FB_IMG_1782236145026.jpg
    108,7 KB · Weergaven: 98
Hadden ze Fleddy niet op dat tweede podium neer kunnen zetten
Exact wat ik mij dus ook al afvroeg. Zoals ze in dat interview zelf zeggen "wij spelen altijd, desnoods met krukken". Ik heb de band ooit gezien op een indoor festival in Deinze in de Brielpoort. Gigantisch podium dus. En de volgende dag zag ik ze op een plaatselijk jeugdhuisfestivalleke in Borsbeek, achter mijnen hoek (kwartierke fietsen) op een podium hoop en al 5 meter op 4, zelfs geen lichtinstallatie. Die hebben zelfs ooit opgetreden als voorprogramma van Guns N' Roses op de wei van Werchter (daar was ik ook bij) en een paar uur later stonden ze in de verste uithoek van Nederland (daar was ik niet bij) in een of ander boerengat te spelen. Als er nu een band is die absoluut geen sterallures heeft en speelt op whatever the fuck ze kunnen krijgen, dan is het Fleddy Melculy wel!
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje
Hoeveel fouten kan een artikel bevatten?
 
Met al die negatieve pers kan je als festival echt niet blijven bestaan denk ik dan.

Jammer, want je hebt echt wel tegenkanting nodig tov Livenation, maar dit festival lijkt het op een foute manier te doen.
 
Ik realiseer mij net dat er een artiest is die met zowel Robbie Williams als Nick Cave al een duet heeft opgenomen. Zou ze in de buurt zijn? :unsure:
 
Die 12 euro zal een foutje van de verkoper of een parkeerticket geweest zijn, is in elk geval niet representatief. De meeste tickets worden nu boven de 60 euro verkocht (wat nog altijd een stuk goedkoper is dan eerstehands natuurlijk).
 
Met al die negatieve pers kan je als festival echt niet blijven bestaan denk ik dan.

Jammer, want je hebt echt wel tegenkanting nodig tov Livenation, maar dit festival lijkt het op een foute manier te doen.
Met al die acties zal er finaal genoeg volk rondlopen. En het gevraagde goede weer helpt ook.
Maar het festival mist echt een unieke eigen smoel. Is zoveel meer mee te doen. Nu is het, deze keer, een Lokerse Feesten XL headliner versie.
 
Ticketswap zegt ook niet alles. Werchter verkoopt zijn overschot aan tickets aan face value voor zaterdag en zondag via de wachtlijst. Enkel de nog niet uitverkochte donderdag of vrijdag kan je iets goedkopere tickets scoren. Live is Live heeft te lang zijn resale prijzen te hoog gehouden waardoor nu veel tickets in een keer verkocht worden via ticketswap. De hittegolf helpt ook niet natuurlijk. Als ze voor zaterdag en zondag telkens minstens 25.000 bezoekers (de helft van de maximale capaciteit) kregen dan hebben ze wellicht wel winst geboekt.
 
Ticketswap zegt ook niet alles. Werchter verkoopt zijn overschot aan tickets aan face value voor zaterdag en zondag via de wachtlijst. Enkel de nog niet uitverkochte donderdag of vrijdag kan je iets goedkopere tickets scoren. Live is Live heeft te lang zijn resale prijzen te hoog gehouden waardoor nu veel tickets in een keer verkocht worden via ticketswap. De hittegolf helpt ook niet natuurlijk. Als ze voor zaterdag en zondag telkens minstens 25.000 bezoekers (de helft van de maximale capaciteit) kregen dan hebben ze wellicht wel winst geboekt.
Ik kan toch niet geloven dat ze dan winst pakken zeker met de hoeveelheid goedkope/gratis kaarten die daar ondervallen
 

Users who are viewing this thread