Sport algemeen

Ik veronderstel dat Zweden toch echt geen probleem mag vormen voor onze Noorderburen?
Nou de algemene teneur is niet zo heel positief hier. Het voetbal is vaak niet om over naar huis te schrijven en de tactische keuzes en wissels van Koeman zijn nou ook niet bepaald je van het.
Ik ga maar weer voor een gelijkspelletje 😅
 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95 en Joe
Nou de algemene teneur is niet zo heel positief hier. Het voetbal is vaak niet om over naar huis te schrijven en de tactische keuzes en wissels van Koeman zijn nou ook niet bepaald je van het.
Ik ga maar weer voor een gelijkspelletje 😅

Maar wij Nederlanders zijn er ook erg goed in om ons een moeilijkheidsprobleem aan te praten. Bij zowel Japan als Zweden stikt het van de artikelen over hoe goed die teams wel niet zijn tegenwoordig. Japan zou wereldkampioen kunnen worden en Zweden is bezig met een enorme wederopstanding dat tot winst zou moeten leiden tegen Oranje... Nog even en we zitten in de poule des doods...
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal en Novis95
Ik die dacht dat Zweden kansloos laatste werd in hun kwalificatie poule en opgevist werden dankzij dat B-tornooitje.
 
Enorm! Lekkere hapjes erbij en hopelijk wat punten pakken in de familiepoule. Heb ik nodig, want met m’n zotte kop heb ik bedacht dat Ivoorkust 1-0 wint van Duitsland…
Nou, mochten ze de huidige score over de eindstreep trekken moet je ons toch nog eens uitleggen wat de Koekdoos-methode zegt over voetbal uitslagen ;)

Edit: nevermind…
 
Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: piep
Wat krijg je eigenlijk als je de Festileaks scorito poule wint? 😉

Zelden zo weinig naar het WK gekeken door de vervelende tijden, hopen dat Nederland 2e wordt zodat ze niet om 03:00 snachts hoeven te spelen.
 
Zwaar bestrafte (maar toch rechtvaardig helaas) overtreding van Ngoy zeg
Als het terecht is, is het nooit zwaar bestraft.
Onze Belgische duvelkes doen hun tornooi-reputatie weer alle eer aan: zielige vertoningen met tegen betere weten in, het blijven opstellen van uit-vorm zijnde "namen", vasthouden aan het verleden of degene die het zelden kunnen waarmaken als het moet.

Tielemans, Trossard, Saelemaekers,... zelden een meerwaarde bij de nationale ploeg, Meunier a.u.b., blijf vooral bezig met jouw kapsel maar hang de schoenen aan de haak.
Alle respect voor Lukaku moet deze versie, nauwelijks gespeeld dit seizoen, moet je echt NIET opstellen, je speelt feitelijk daardoor al met een man minder.

Verlos ons uit het lijden en verlies a.u.b. van Nieuw-Zeeland 🙏🙏🙏

Garcia is géén haar beter dan Roberto Martinez (hij heeft nochtans veel meer haar).
Het ergste komt dan nog achteraf door te stellen dat het slechts een gebrek aan efficiëntie was.
 
Laatst bewerkt:
Als het terecht is, is het nooit zwaar bestraft.
Onze Belgische duvelkes doen hun tornooi-reputatie weer alle eer aan: zielige vertoningen met tegen betere weten in, het blijven opstellen van uit-vorm zijnde "namen", vasthouden aan het verleden of degene die het zelden kunnen waarmaken als het moet.

Tielemans, Trossard, Saelemaekers,... zelden een meerwaarde bij de nationale ploeg, Meunier a.u.b., blijf vooral bezig met jouw kapsel maar hang de schoenen aan de haak.
Alle respect voor Lukaku moet deze versie, nauwelijks gespeeld dit seizoen, moet je echt NIET opstellen, je speelt feitelijk daardoor al met een man minder.

Verlos ons uit het lijden en verlies a.u.b. van Nieuw-Zeeland 🙏🙏🙏

Garcia is géén haar beter dan Roberto Martinez (hij heeft nochtans veel meer haar).
Het ergste komt dan nog achteraf door te stellen dat het slechts een gebrek aan efficiëntie was.
1782117168364.png
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Novis95, Nelios en B0G5

Users who are viewing this thread