Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Diezelfde die meldde dat de eerste headliner voor 2027 vandaag bekend gemaakt zou worden, meld nu dat het voor of na de laatste headliner bekend wordt. Ben benieuwd of dit effectief zo gaat zijn.Bekijk bijlage 21397
Maar heeft ie dan nog een mail gestuurd, bedenk ik me net… Dit had ie ook direct kunnen vermelden als ie de organisatie had gemaild. No way dat ie die informatie dan nog later via een nieuwe mail heeft gekregen?
Wat een start van de setlist bij onze Alice zeg! Spark In The Dark én House of Fire, denk niet dat ik een van die nummers al eens live heb gezien (en nu natuurlijk ook niet echt, maar via de stream). Prachtig!
Juist, Vorst etc.
Mja, met die geruchten hier weet je nooit haha.
Zou wel wat overkill worden, zoals bij Architects, jaartje of 2 niet en dan headlinen.
Diezelfde die meldde dat de eerste headliner voor 2027 vandaag bekend gemaakt zou worden, meld nu dat het voor of na de laatste headliner bekend wordt. Ben benieuwd of dit effectief zo gaat zijn.Bekijk bijlage 21397
Btw als nog iemand interesse heeft, hier op Graspop bij een Live Is Live ticket verkrijgbaar voor 75 euro (IM dag). Ben nu nog op GMM aanwezig tot 01 h 30