Mijn (voorlopige) planning:
Bold = Eerste keer (naar gelang mijn geheugen me niet in de steek laat)
Onderlijnd = Must see
/ bands = Keuze nog te bekijken, hangt af van het gevoel van de moment / m'ne maat.
Donderdag:
Magnolia Park >
Slay Squad >
Ankor >
Blackgold MEET >
The funeral portrait / Dying wish >
Wind Rose > Accept >
Grade 2 > ADTR > John Coffey (laatste 20') > Megadeth (op tijd naar Luna) >
Cult of Luna >
President > Dillinger EP > Offspring
President een 1 gegeven, maar toch gaan zien

Vrienden van me op Nova Rock vonden ze toch heel goed, dus ook maar eens checken. Het alternatief is Limp bizkit, die ik al meerdere keren heb gezien, of Anthrax, die ik niet heel spannend vind. Uiteindelijk past het ook goed samen in combo met Dillinger EP. Eindigen doen we met Offspring, als er nog energie is (dag 1 mogenlijks wel).
Vrijdag:
Infected rain / Hulder >
Thornhill > TX2 > Drowning pool > Asomvel > Guilt trip >
Cavalera > Trivium > Sex pistols > Breaking Benjamin > Alter bridge / Kublai Khan Tx > Knocked Loose > Volbeat
Kans bestaat dat het Elder word ipv Sex pistols, blijft een zware keuze voor mij die dag. Om dan later nog eens AB vs Kublai Khan te hebben. Zal zeer hard van de moment zelf afhangen. Ik kijk op deze dag vooral uit naar Cavalera. Breaking Benjamin staat er vooral in dankzij hun zeldzaamheid (want Kadavar is zeker ook leuk).
Zaterdag:
Mouth culture > Fleddy Melcully >
Faetooth (indien nog genoeg van de show over na fleddy) > POD /
Feuerschwanz >
Rivers of Nihil > Primal Fear > Loathe / Hollywood undead > Dutje >
INK >
COC >
Uncle Acid & the deadbeats > architects >
BO >
BMTH
The pretty wild kan misschien de knapste band zijn van het weekend, toch wint Mouth culture overtuigend! Primal fear wint van Sepultura, puur uit nostalgie (mijn eerste herrinering van graspop, metal is forever). COC + Unc Acid, lekker headbangen en wat energie sparen voor de bands erna! BO ga ik waarschijnlijk van south bekijken, om al goed plekje te hebben voor BMTH.
Zondag:
Killus >
Kuazar > Gaerea > LoA /
King 810 >
Decapitated >
Wargasm >
Vlitmas > Foreigner (eerste stuk) >
Kanonenfieber > Dutje >
The Gathering >
Solstafir >
Venom >
Carpenter Brut >
The plot in you > Sabaton (einde)
King 810 gaat het waarschijnlijk wel winnen van LoA. Uiteindelijk maar een goeie 5 bands die ik echt wil zien, de rest zal afhangen van zowel energie als companie