Best Kept Secret 2026

Hoi allemaal,

Kleine vraag zo vlak voor BKS. Ik ben zelf bezig met DrinkSync, een app die ik heb gemaakt omdat ik op festivals vaak merkte dat rondjes en gezamenlijke kosten snel onduidelijk worden.

Zeker nu je op veel festivals niet meer met munten betaalt, maar alles los met pin of mobiel afrekent, raak je met een groep al snel het overzicht kwijt. Wie betaalde welk rondje, wat moet nog verrekend worden en wie heeft eigenlijk het meeste voorgeschoten?

Met DrinkSync kun je rondjes en andere gezamenlijke uitgaven bijhouden, zodat je met je vriendengroep overzicht houdt over wie wat heeft betaald. Ook zitten er leuke en handige functies in om bijvoorbeeld je vrienden makkelijker terug te vinden tijdens een festival.

Omdat BKS komend weekend is, ben ik benieuwd of er hier vriendengroepen zijn die de app tijdens het festival willen gebruiken of testen. In ruil daarvoor geef ik graag een promocode om alle functies te kunnen testen

Ik ben vooral benieuwd naar eerlijke feedback. Werkt dit handig in de praktijk, missen jullie iets en zouden jullie dit vaker gebruiken bij festivals of avonden uit?

Benieuwd / interesse, stuur me gerust een dm!

Wow, wat een setlist van Jack White gisteren. Zou ik toch heerlijk vinden voor BKS. Niet afsluiten met het obligatoire Seven Nation Army maar met de nieuwe track Archbishop Harold Holmes.

Wow, wat een setlist van Jack White gisteren. Zou ik toch heerlijk vinden voor BKS. Niet afsluiten met het obligatoire Seven Nation Army maar met de nieuwe track Archbishop Harold Holmes.

Het lijkt me enerzijds wel leuk om Seven Nation Army op een festivalveld mee te maken, wordt vast een feest. Maar dat liedje is door allerlei lomp gedrag wel behoorlijk beschadigd; ik hoop in ieder geval dat iedereen zijn generalisatie over de geaardheid van onze oosterburen thuis kan laten.

Ik vind NO NAME een geweldig album, gisteren weer eens van A tot Z beluisterd, toch hoop ik in alle eerlijkheid ook op een paar festivalkneiters. Al hoeft dat geen Seven Nation Army te zijn (ik heb een zwak voor Hardest Button en Hotel Yorba). O ja, en RUMPUS (vannacht gedroomd dat ik dat op een kartonnen bord had geschreven en meedroeg tijdens het concert...)!

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: pongolesi
Het lijkt me enerzijds wel leuk om Seven Nation Army op een festivalveld mee te maken, wordt vast een feest. Maar dat liedje is door allerlei lomp gedrag wel behoorlijk beschadigd; ik hoop in ieder geval dat iedereen zijn generalisatie over de geaardheid van onze oosterburen thuis kan laten.
Oei, daar heb ik niet eens aan gedacht. Zal toch niet, op BKS...?

Ik vind NO NAME een geweldig album, gisteren weer eens van A tot Z beluisterd, toch hoop ik in alle eerlijkheid ook op een paar festivalkneiters. Al hoeft dat geen Seven Nation Army te zijn (ik heb een zwak voor Hardest Button en Hotel Yorba).
Ik vermoed dat het wel gewoon een mix van beide zal zijn. NO NAME in combinatie van enkele nummers Elephant en White Blood Cells en ik ben tevreden. En tegen die ene hit van The Raconteurs zeg ik uiteraard ook geen nee!

Helaas heeft dit nummer voor mij een bittere nasmaak.(niet vanwege onderstaande gelukkig)
Jack White 2018 op Werchter.
Veel engelsen aanwezig die na elk nummer luh luhluhluh luh luhhhh luhhhh liepen te blèren en hun volgepiste! bekers achterover gooide over het publiek toen het nummer als toegift werd gespeeld.
Het hele optreden zag ik een onrustige Jack white die zijn nieuwe muziek ten gehore wilde brengen en tevergeefs connectie zocht met het publiek en snel afdroop na Seven nation army.

Helaas heeft dit nummer voor mij een bittere nasmaak.(niet vanwege onderstaande gelukkig)
Veel engelsen aanwezig die na elk nummer luh luhluhluh luh luhhhh luhhhh liepen te blèren en hun volgepiste! bekers achterover gooide over het publiek toen het nummer als toegift werd gespeeld.
Het hele optreden zag ik een onrustige Jack white die zijn nieuwe muziek ten gehore wilde brengen en tevergeefs connectie zocht met het publiek en snel afdroop na Seven nation army.
Grappig ik heb dat heel anders beleefd, een van de eerste liveshows die ik ooit zag, maar weet het nog goed.
Een heerlijk onrustige Jack White die juist na afloop uitvoerig het publiek bedankte om in de hete zon te staan. "God knows the sun and I don't get along. My band thanks you and I thank you. You've been incredible and I've been Jack White". Vast nog wel ergens online te vinden.

• Leuk
Waarderingen: tosti en swami
Beschadigd? Omdat een stel achterlijke voetbal supporters er iets vervelends mee doet? Kom op zeg, daar laat je toch niet je eigen beleving van zo'n prachtliedje door beïnvloeden.

• Leuk
Waarderingen: Thijsssss en yannickd
Beschadigd? Omdat een stel achterlijke voetbal supporters er iets vervelends mee doet? Kom op zeg, daar laat je toch niet je eigen beleving van zo'n prachtliedje door beïnvloeden.
Ik kan dat deuntje inderdaad amper horen zonder die tekst erbij te horen. Dat gaat niet bewust, hé..

(Overigens: niet alleen voetbalsupporters, ook middelbare scholieren op reisweek in Berlijn).

• Leuk
Precies hierom (was daar ook bij) vind ik het prima als hij dit nummer achterwege laat. Dan liever Hotel Yorba, Icky Thumb of The Hardest Button to Button.

Maar goed ik ga altijd wel lekker op sets waar de grootste hits worden overgeslagen.

Schrap wel maar een paar nummers. Zijn festivalset is korter.

• Leuk

Ik hoop op Shedding my Velvet. Die vind ik te gek. Die heeft hij toen in de AFAS gelukkig wel gespeeld. Maar hij mixt steeds zijn setlist. Alleen Steady as she Goes mag wel geschrapt worden (beetje een zeik nummertje).

Niet Seven Nation Army is inderdaad opvallend. Die zal het ongetwijfeld goed doen op een festivalweide.

• Leuk
Misschien moet ik mijn gebruikersnaam veranderen, maar Jack White of Ata Kak gaat echt op het laatste moment beslist worden. Al neig ik gewoon naar JW.

Vraagje: we gaan met een groepje en hebben een groepskampeerplek geboekt. Weten jullie of het dan nog uitmaakt hoe laat de eerste precies aankomt in verband met de toewijzing van de plek? Oftewel; krijg je sowieso een plek toegewezen omdat je geboekt hebt, of kun je nog kiezen als je eerder bent?

Users who are viewing this thread