Best Kept Secret 2026

Ik zag alleen regen en flinke wind op donderdagavond en vrijdag... Daarna de 25 graden op zaterdag en zondag. Ik was eigenlijk van plan om donderdag al op de crewcamp neer te strijken met een koud biertje maar dat gaat waarschijnlijk vrijdagochtend worden als ik dit zo zie...

Genesis Owusu komt nu toch wel overal als een must see naar boven en is voor mij ook wel flinke kanshebber voor show van het weekend.
Kan wel eens druk gaan worden in the Secret.
Be Quiet Stephen Colbert GIF

Door een miscommunicatie heb ik tóch geen ticket voor BKS en mijn ogen doen inmiddels pijn van het refreshen op het resale platform dus begin wanhopig te worden: hier iemand die misschien nog een kaartje over heeft? Als dank ontbijt op campingbed met zelfgebakken bananenbrood. Dat kan ik op het resaleplatform niet aanbieden ;)

Door een miscommunicatie heb ik tóch geen ticket voor BKS en mijn ogen doen inmiddels pijn van het refreshen op het resale platform dus begin wanhopig te worden: hier iemand die misschien nog een kaartje over heeft? Als dank ontbijt op campingbed met zelfgebakken bananenbrood. Dat kan ik op het resaleplatform niet aanbieden ;)
Zit er "oregano" in dat bananenbrood?✌️

• Haha
Waarderingen: Greyhound
Vrijdag 1ste keer BKS, zeer veel zin in! Wij komen met de auto op vrijdag en vroegen ons af welk uur aan te komen zodat we ons kunnen installeren op de camping en zonder ons te haasten het optreden van Ão kunnen gaan kijken. Enige tips qua timing van de BKS-experts? :)

Users who are viewing this thread