Graspop Metal Meeting 2026

Wellicht te laat en vrij zinloos, maar ik wil toch nogmaals een allerlaatste oproep aan iedereen doen:

In principe is een van de grootste intenties van deze voorbeschouwingen juist om bands te leren kennen en zo onafhankelijk mogelijk te beoordelen.
Daarvoor zou je dus ook iedere band op z'n minst een luisterbeurt moeten gunnen, hoe kort ook. 😉

Uiteindelijk willen we ook graag tot wat representatieve gemiddeldes komen, die worden door 'luie' eentjes/tweetjes/drietjes logischerwijs onnodig omlaag getrokken.
Dat geldt ook of misschien nog wel meer voor lage cijfers voor bands die je eigenlijk goed vindt en zou willen zien, omdat ze toevallig clashen met iets anders. Ik snap dat het dan technisch gezien in de praktijk een 'won't see' gaat worden, maar dat is dus nadrukkelijk niet de intentie van het 'spel'.
Het gaat juist om de kwaliteit van de bands van ieder individueel podium.

Nu we bijna klaar zijn hoop ik aldus dat iedereen nog eens even zijn keuzes naloopt en eventueel corrigeert (kan natuurlijk beide kanten op).

Voor volgend jaar gewoon snel beginnen dat we rond zijn voordat de timetable er is, zodat die invloed ook niet aanwezig is.

Ah ja, op die manier.
Dan moet je toch wel behoorlijk wat pech hebben, ik ruik nl. maar heel af en toe een wietlucht.
Het zijn veel vaker sigaretten waar ik last van heb, zeker vooraan in een drukke menigte (ook in tenten waar een rookverbod geldt).
Paar jaar terug gewoon moeten vertrekken bij King Diamond omdat ik aan het stikken was in de smoor :LOL:

Wietgeur boeit me echt niet, stinkt voor mij niet.

Voilà, best benieuwd naar mijn uiteindelijke scores op het festival ook dan (en wie ik er allemaal effectief van zal gezien hebben en of ik nog in staat zal zijn om er een score aan te geven 😜)
my-image(13).png

• Leuk
Waarderingen: CedricH
Paar jaar terug gewoon moeten vertrekken bij King Diamond omdat ik aan het stikken was in de smoor :LOL:

Wietgeur boeit me echt niet, stinkt voor mij niet.
Ik kan als ex-roker in bepaalde maten de geur van sigaretten nog wel appreciëren, maar soms is het indd té... Zeker als ze achter je in je nek staan te blazen of de wind net zo staat dat de rook die van de peuk zelf af komt recht in je gezicht vliegt.

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
Dit stemt hoopvol:
Zondag wordt het rustig met mooie zonnige perioden. De maxima liggen tussen 20 en 24 graden en krijgen de 25 graden in het vizier. Maandag wordt het rustig en zonnig. De maxima liggen tussen 21 en 25 graden. En ook de verwachting voor de komende veertien dagen is positief. "Vanuit Zuid-Europa zou warme lucht oprukken naar onze streken. Het wordt dus dan zomers warm met vaak zon. De maxima liggen waarschijnlijk boven 25 graden", aldus het KMI.
Maar uiteraard is het wachten op de (al dan niet) bevestiging van onze eigen weerman.

• Leuk
Waarderingen: CedricH
Dzu zeg, geen spek en eieren met boterhammen meer op de Boneyard.
Een sandwich past daar nu eens echt niet bij.
Iemand een idee van de prijs op straat? Want één van de eerste kramen als je buiten komt verkocht dat ook, royale portie voor schappelijker prijs heb ik in gedachten, wel serieuze wachttijd ook.
Vorig jaar voor het eerst in heel lang niet kunnen gaan, dus hier nog ervaringsdeskundigen? Zowel van prijs als van wachttijd als je zo ergens 10.30u en 11.15u gaat?
Ik weet de prijs niet meer, maar is inderdaad heel schappelijk en voor een goed doel. Wij ontbijten daar altijd. Ookal lijkt de rij lang, dat gaat daar heel goed vooruit en de mensen zijn supervriendelijk. Zeker nen aanrader!

• Leuk
Waarderingen: thesummoning en pobepc
Iemand een idee van de prijs op straat? Want één van de eerste kramen als je buiten komt verkocht dat ook, royale portie voor schappelijker prijs heb ik in gedachten, wel serieuze wachttijd ook.
Vorig jaar voor het eerst in heel lang niet kunnen gaan, dus hier nog ervaringsdeskundigen? Zowel van prijs als van wachttijd als je zo ergens 10.30u en 11.15u gaat?
Vreemd dat ze die op de Boneyard schrappen maar op Inferno wel nog aanbieden. Ik ben alleszins wel blij dat die er nog zijn op Inferno, ideaal ontbijt om de vorige zware dag/nacht te verwerken!

• Winning
Waarderingen: thesummoning
Hier zie ik alvast ook dat er vers ontbijt is, elke morgen:

Mysterie opgelost Mathias Lens komt bij de brixenboys op zondag optreden Bekijk bijlage 20864

• Leuk
Waarderingen: thesummoning
Zaterdag wou je toch de meeste bands zien? Dan zoveel drinken is toch zonde.
Ik drink wel wat maar niet overdreven snel. Ga nooit overdreven zat zijn dat wilk niet, maar een gans dag per uur ene wiskey drinken is wel teveel om nog te rijden :LOL:

hij denkt dat het wiet is terwijl het gewoon peterselie is
Dat doet mij dan weer denken aan die Fransen, die dachten een zak wiet te hebben gekocht.
Werden in de trein terug naar Parijs gesnapt. Bleek dat de wiet versneden was met boerenkool! Maar uiteindelijk zat er in de boerenkool nog voldoende wiet, dat het strafbaar was.

• Haha
Waarderingen: Piebe71

Users who are viewing this thread